niedziela, 18 kwietnia 2021

Paco Rabanne Invictus Legend woda perfumowana dla mężczyzn, Notino.pl


 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam fantastyczny zapach dla mężczyzn, którego zakupiłam na urodzinowy prezent dla mojego męża. Perfum ten dostaniecie w bardzo atrakcyjnej cenie na Notino.pl    Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Odkryj nową formę pobudzenia dla urodzonych zwycięzców. Męska woda perfumowana Paco Rabanne Invictus Legend  to ekstatycznie uzależniający zapach, który oszałamia porywającym żarem świeżości i w każdej sytuacji poniesie Cię do zwycięstwa.


100 ml wody perfumowanej otrzymujemy w pięknym i stylowym flakonie, który już na pierwszy rzut oka kusi. Srebrny puchar  z niebieskim szkłem sprawia, że staje się on wyjątkowy i niepowtarzalny tak jak większość zapachów Paco Rabanne.

Zapach Paco Rabanne Invictus Legend otwiera się przyjemną morską bryzą połączoną z soczystym grejpfrutem. Intensywne serce wody perfumowanej tworzą egzotyczne tony geranium z korzennym akcentem oraz aromat liści laurowych, będących symbolem zwycięstwa. Wonną kompozycję dopełnia wyrazista nuta głębi o drzewnym charakterze, zbudowana z akordów drzewa gwajakowego i ambry.



Perfumy dla mężczyzn to idealny pomysł na prezent!

Zapach jest niezwykle trwały. Aromatyczny, drzewny, inspirujący świeżymi nutami jak fantastyczny. Zamawiając ten perfum, wiedziałam, jak pachnie dzięki rewelacyjnym boxom, które możemy zakupić na Notino.pl



Jest bardzo wydajny, mimo codziennego użytkowania. Kochani jest to moje kolejne zapachowe zamówienie na Notino.pl z którego jestem bardzo zadowolona. Tym bardziej, że zamawiając ten perfum trafiłam na fajną niespodziankę i przy zakupie tego perfum otrzymałam ręcznik kąpielowy Paco Rabanne.


Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem na Notino.pl , gdzie znajdziecie wiele innych zapachów, które mogą stać się inspiracją na prezent dla Waszych najbliższych. Gorąco polecam!