środa, 7 kwietnia 2021

Victorias Secret, cudowne spraye do ciała na wiosenno-letnie dni, Notino.pl



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam mgiełki, które od dawna towarzyszą mi podczas wiosenno-letnich dni. Powiem Wam szczerze, że nie wyobrażam sobie wiosny bez tych przepięknych, świeżych i delikatnych zapachów. 

Wszystkie zaprezentowane przeze mnie mgiełki znajdziecie na Notino.pl 

Jesteście ciekawi jakie zapachy tym razem dla was wybrałam? jeśli tak to serdecznie zapraszam na dalszą część wpisu ...

Zaczynam od mojego faworyta, który czaruje nie tylko zapachem, ale również wyglądem. Zresztą każdy z tych sprayów ma to coś co sprawia, że często po nie sięgamy. Victoria's Secret Aqua Kiss  .

Orzeźwiająca jak chłodna woda morska, delikatna jak kwiatki stokrotki. Taki właśnie jest spray do ciała dla kobiet Victoria's Secret Aqua Kiss, który otuli Cię swym świeżym i zmysłowym zapachem.Dzięki swojej kompozycji pełnej wodnych i kwiatowych nut się spray idealnie nadaje na gorące letnie dni. Doskonale nadaje się jako zamiennik, kiedy nie masz ochotę na intensywniejszą wodę toaletową lub ciężkie perfumy.

Victorias Secret to jedna z moich ulubionych marek!

Kolejna moja propozycja to Victoria's Secret Bare Vanilla. Daj się rozpieścić przyjemnym aromatom wanilii i kaszmiru. Victoria's Secret Bare Vanilla pozostawi na twojej skórze cudowny zapach, który doda twojemu dniu odrobinę wyjątkowości.

Victoria's Secret Romantic Otocz się uwodzicielską aurą, która przyciągnie do Ciebie wybranego mężczyznę. Spray do ciała dla kobiet Victoria’s Secret Romantic o urzekającym kwiatowym zapachu doskonale harmonizuje z Twoim naturalnym pięknem. Ciesz się każdą chwilą, pielęgnując miłość w swoim sercu.

Następna moja propozycja to Victoria's Secret Love Spell. Celebruj każdą wyjątkową chwilę. Spray do ciała dla kobiet Victoria's Secret Love Spell podziała jak magiczne zaklęcie, które doda ci nieodpartego uroku.

Ostatnia moja propozycja kusi wyglądem. Przepiękna butelka z cudowną szatą graficzną sprawia, że chcemy ją mieć. Victoria's Secret Pure Seduction Shimmer .Zabłyśnij i olśniewaj świeżym zapachem przez cały wieczór. Poznaj spray do ciała dla kobiet Victoria's Secret Pure Seduction, który uwiedzie cię swoim słodkim, owocowym aromatem.

Kochani jak widzicie wybrałam dla Was tylko pięć propozycji. Na Notino.pl znajdziecie dużo więcej zapachów. Każdy z nich jest inny, niepowtarzalny, dlatego serdecznie zapraszam. Te zapachy to zdecydowanie hit tej wiosny i nadchodzącego lata!