poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Nowości pielęgnacyjne do stóp

Witajcie!

Słoneczko u mnie świeci od rana...spacerek zaliczony ...przygotowania do Naszego spotkania nadal trwają ....już nie długo...ale ten czas szybko leci...
Dziś przedstawię Wam moje nowości do pielęgnacji stóp ,które zamówiłam sobie z Avonu ...tak wiem...robię to bardzo rzadko ,ale skusiłam się ...oj ...ciekawe czy się chodź troszkę sprawdzą .

                                

Jako konsultantka tej firmy ...o już z 7 letnim stażem ...miałam różne doświadczenia z tymi kosmetykami .Do stóp tej wersji co Wam dziś pokażę nie miałam ...dlatego się na nie skusiłam ,Jak dla mnie mydełko peelingujące czy tarka do pięt z tej firmy to nowość ....
Zresztą sami zobaczcie co to za nowości wpadły w moje ręce ...



Tak jak widzicie zamówiłam mydełko,płyn do kąpieli stóp,tarke ,dezodorant .Serum do stóp oraz zestaw do paznokci nie są już z Avonu.Zestaw kupiłam będąc na zakupach w H&M .


ten zestaw kosztował 10 zł ,robiąc zakupy dostałam go za 5 zł ...och te wyprzedaże !


Bardzo go lubię ,zawsze am go pod ręką ,szczególnie jak gdzieś jadę...jest malutki i wszędzie się zmieści .




A teraz pokażę Wam kosmetyki ...




Sama jestem ciekawa czy kąpiel przyniesie moim stopą ukojenie ...nie używałam go jeszcze ...dziś będzie ten pierwszy raz ...



Tarka...jak dla mnie rzecz niezbędna ....


Kochani i tak oto wyglądają moje nowości do pielęgnacji stóp ...może ,któraś z was ma te kosmetyki ?
pozdrawiam








24 komentarze:

  1. Przydałyby mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś kupiłam chłodzący krem do stóp z Avonu, ale niestety nie chłodził :P

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam płyny do kąpieli stóp z Avonu byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ja akurat po weselu dzisiaj z chęcią użyłabym wszystkich kosmetyków do stóp dla ukojenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) Ja jakoś rzadko bawię się z pielęgnacją stóp, bo jakoś specjalnie jej nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale z Avonu kiedyś lubiłam spray do stóp z limonką. Pięknie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych produktów, zraziłam się bardzo mocno do produktów z Avonu ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam krem do stóp z Avonu i jest całkiem przyzwoity , ale zakochałam się w Neutrogenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam żadnego z tych kosmetyków, więc tym bardziej jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio postawiłam zadbać o stopy :D Dziś mi wpadł do koszyka krem z Green Pharmacy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam żadnych z Twoich kosmetyków, powiem Ci że Laura Conti mnie kusi , bo Avon nie nie nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam żadnego z tych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nic z tych produktów;) dawno nic nie zamawiałam z Avonu, pora na małe zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię serię Fuss Whol - dostępna jest w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim ulubieńcem jest kremik Avon Planet Spa do rąk, stóp i łokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uzywalam kiedys tych z Avonu, teraz mi sie spodobały kremy Balea

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jakieś kosmetyki z Avon do pielęgnacji stóp i jestem nawet zadowolona, moja mama jest konsultantką od ... sama nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś konsultantką hmm to idę obejrzeć co w katalogu piszczy

    OdpowiedzUsuń