piątek, 8 sierpnia 2014

Skoncentrowana maska regenerująca do stóp i pięt

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam kolejny produkt,który tego lata zadba w szczególny sposób o Wasze stopy...tym razem jest to Maska regenerująca od Bielendy,która w ekspresowym tempie odżywia ,chroni i wygładza .
Czy ta jest naprawdę ?czy poradziła sobie z moimi stopami?
O tym przeczytacie poniżej ...



Opis produktu...

Wyjątkowy wygładzający peeling do systematycznej całorocznej pielęgnacji stóp i pięt, pomaga utrzymać je w higienie i zdrowiu. Zapewnia błyskawiczne działanie: zmiękcza, złuszcza i wygładza wszelkie zrogowacenia i zgrubienia skóry stóp i pięt. Przyspiesza naturalne procesy regeneracji i odnowy skóry. Pozostawia uczucie orzeźwienia i komfortu.


Efekt: wygładzona, miękka i delikatna skóra stóp i pięt, przygotowana na wchłonięcie kremu, szorstkość i zgrubienia zlikwidowane. 


Moja opinia..

Moja maska znajdowała się w saszetce...możecie również kupić ją w tubce za ok 9 zł .
Maskę rozprowadziłam na osuszoną skórę stóp, trzeba poczekać aż dobrze wchłonie 
Maseczka ma delikatny,przyjemny zapach.


Swoja maskę nałożyłam na noc ,gdyż wtedy daje największy efekt...wiadomo w dzień człowiek nie leży więc nie miałoby to sensu.
Rano budząc się spojrzałam na moje stopy i....i nic nadzwyczajnego nie zauważyłam.Owszem skóra na stopach była delikatniejsza i miła w dotyku ,niestety z moimi pietami nie poradziła sobie .Piety były w takim samym stanie jak i przed nałożeniem maski .


Moim zdaniem ta maska daje efekty takie jak po aplikacji balsamu....świetnie wygładza i skóra jest delikatna w dotyku.Niestety ja oczekiwałam czegoś więcej ...
Mi ta maska w saszetce starczyła na dwie aplikacje .


Kochani znacie tą maskę ? sprawdziła się u Was?
pozdrawiam






24 komentarze:

  1. nie znam, ale jak nie daje specjalnych efektów to zostanę przy kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej maseczki. Moje stopy wymagają czegoś treściwego i najlepiej tłustego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu,ja używam kremu z Lirene,ale kuszą mnie także skarpetki złuszczające

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje stopy ostatnio potrzebują głębokiego nawilżenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jej nigdy, ale też oczekiwałabym od tego produktu czegoś więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również myślałam ,że zadziała lepiej

      Usuń
  6. Łee...szkoda, że nie zadziałała jakoś porządniej...

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że taka daremna, bo mi potrzeba coś mocnego..

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie podziałała na pięty :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz ją widzę. Ale raczej nie kupię jej.... Na temat tej firmy mam coraz gorsze zdanie....

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie używam takich rzeczy, ale może warto ją jeszcze raz użyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej maski jednak z chęcią bym ją przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje stopy są cały czas odsłonięte i zrobiły się dość twarde mimo peelingowania, przydałaby mi sie taka maska. szkoda, że nie działa intensywniej niż balsamy

    OdpowiedzUsuń
  13. moje pięty też potrzebują super nawilżenia więc ta maska chyba nie jest dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie rewelacyjnie sie ziaja sprawdza kakaowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam hopla na punkcie stóp, uwielbiam je maseczkować, ale zwykle używam zwykłych maseczek do twarzy. Co najwyżej wzbogacam je olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie najlepiej się sprawdza krem z avonu (planet spa, krem do stóp, dłoni i łokci) :D

    OdpowiedzUsuń