poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Podkarpackie Spotkanie blogerek - Dębica 2014

Witajcie !

Tak jak już wiele razy pisałam wraz z siostrą Patrycją z bloga "Pasje Rozmarzonej Skrzypaczki" zorganizowałyśmy w tą sobotę tzn 23 sierpnia Blogerskie pożegnanie wakacji .Cała impreza odbyła się w bardzo uroczej Restauracji Ambrozja w Dębicy.
Na spotkaniu uczestniczyło 12 dziewczyn z rejonu podkarpacia.Spotkanie było fantastyczne.Mimo trudu i pracy włożonej z Patrycją  w przygotowanie jestem w 100% zadowolona  z rezultatu Naszego spotkania. 


                                 Organizatorka

Mam nadzieję ,że Dziewczyny były i są bardzo zadowolone z Naszego spotkania...było fantastycznie spędzić z Wami sobotni dzień ...mam nadzieję ,że do zobaczenia .





Kochani, a teraz zapraszam Was na foto-relację z Blogerskiego pożegnania wakacji w Dębicy ...



Oto lista uczestniczek naszego spotkania:

1. Monika - http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/ - organizatorka
2. Patrycja  -  http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/ - organizatorka.










Nasze spotkanie umiliła Pani Urszula  z Glazel-Wyspa Rzeszów


















Nasze spotkanie przebiegło znakomicie ...jak widzicie było pełno radości i zabawy .
Nie zabrakło również firm,które patronowały nasze spotkanie ...


Część z nich pokazałam na zdjęciu powyżej...co znajdowało się w tych pięknych torebeczkach zobaczycie w następnym poście .



Dziękuje raz jeszcze dziewczyną za to ,że przybyły na spotkanie .Chcę również podziękować firmą ,które patronowały Nasze spotkanie .

Kochane raz jeszcze pozdrawiam Was i jako Organizatorka jestem szczęśliwa ,że mogłam poznać tak wspaniałe dziewczyny :*Do zobaczenia kochane :*








35 komentarzy:

  1. Świetna fotorelacja ;)) Same uśmiechnięte buźki ! ;] super

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że spotkanie było udane. No to teraz życzę miłych testów kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje aj troch się tego nazbierało :*D

      Usuń
  3. Szkoda, że u mnie w mieście blogerzy nie są tak bardzo zintegrowani, żeby zrobić spotkanie blogerów:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te spotkania... szczerze powiedziawszy nigdy na żadnym nie byłam....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna relacja, też chciałabym kiedyż uczestniczyć w takim spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że spotkanie udane :)
    miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udane spotkanie, świetne towarzystwo - w takim razie pozostało mi życzyć udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę spotkania! :) widać, że było świetnie i... Pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż zazdroszczę :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że towarzystwo dopisało i było zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że spotkanie udane :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozazdrościć takiego spotkania, widać że było bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spotkanie widać udane :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obawiałam się jak wyjdę na zdjęciach, ale nie było źle ;-)) Miło było Cię poznać ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie musi być tak się spotkać. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kobietki i dużo uśmiechów, więc nie ma wątpliwości, że dobrze się bawiłyście :) Jedzonko wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super miałyście spotkanie Dziewczyny :) Ja też jestem z Podkarpacia, może kiedyś uda mi się Was poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko wygląda super, pewnie i tak było.

    OdpowiedzUsuń
  20. Było wspaniale! :) Organizatorki spisały się na medal :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super kochana ,że się spodobało :*buziaki:*

      Usuń
  21. Cieszę się Moniko,ze mogłam Ciebie poznać :)
    Oczywiście było świetnie spędzić w taki sposób sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja również bardzo cieszę się z Naszego spotkania i mam nadzieję ,że do zobaczenia:*

      Usuń
  22. szkoda, że mnie nie było, ale zróbmy coś takiego jesienią ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że moje plany zbiegły się ze spotkaniem z Wami. Mam jednak nadzieję, że jeszcze będziemy miały okazję się spotkać. Widzę, że dziewuszki spisały się na 6 z plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie:) moją uwagę przykuły piękne niebieskie serwetki muszę takie sobie kupić do domku:) kojarzą mi się tak wakacyjnie...

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja chętnie zobaczyłabym przegląd tych paczuszek :D

    OdpowiedzUsuń