środa, 15 czerwca 2016

Acerin, Chłodzący żel na opuchnięte i zmęczone nogi



W dniu dzisiejszym przedstawię Wam kolejny produkt marki Acerin a mianowicie chłodzący żel na opuchnięte i zmęczone nogi, które idealnie sprawdzi się w upalne, letnie dni.
Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Od producenta
Żel skutecznie i szybko zmniejsza uczucie zmęczenia, napięcia i ciężkości nóg. Aktywne składniki zmniejszają obrzmienia przywracając stopom i nogom uczucie ulgi i odprężenia. Mentol przyjemnie chłodzi i odświeża.
Wskazania do stosowania:


Zmęczone, ciężkie, obrzmiałe dłonie, stopy i nogi, dla osób wykonujących stojąca i siedzącą pracę, w podróży i podczas upałów, dla osób mających skłonności do rozszerzonych i pękających naczynek.


Składniki:
Aqua, Alcohol denat., glycerin, Menthol, Aesculus Hippocastanum Extract, Arnica Montana Extract, Carbomer, Triethanolamine, Glucosyl Hesperidin, Phenoxyethanol, Dmdm Hydantoin, Linalool, Limonene, C.I.4209

Moja opinia
 150ml żelu dostajemy w tubie na której znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. Żel ma dość gęstą  konsystencję. Bardzo fajnie rozprowadza się na skórze. Ma miły i przyjemny zapach.



 A teraz kilka słów o działaniu:
Żelu tego używa przede wszystkim mój mąż, który po pracy często się nim smaruje. Ja sama używam go w czasie gorących dni dla ochłody. Uczucie chłodzenia, ukojenie oraz odświeżenie to tylko trzy główne zalety, które wyróżniają ten krem spośród innych marek. 


Polecam go w czasie długiej jazdy samochodem, wtedy spisuje się wzorowo:)
Cena za jaką możecie go nabyć to wydatek ok 10-12 zł. Na pewno zakupicie go bez problemu w każdej aptece.


Kochani jest to kolejny produkt tej marki, który spisuje się znakomicie. Wczoraj właśnie kupiłam kolejny dezodorant do stóp o którym mogliście przeczytać na moim blogu.


Kochani lubicie takie chłodzące produkty? 
Bo ja bardzo ...




12 komentarzy:

  1. mój chłopak polubiłby ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz kiedy pracuje od rana do wieczora ten żel byłby dla mnie wręcz idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się taki kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo ciekawy ten żel :P niedługo mam trzy wesela, więc się może w niego zaopatrzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i lubiłam ;) w upały niezastąpiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłodzące produkty do nóg i stóp to mój obowiązek, zwłaszcza w upalne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go, zaczęłam ostatnio używać, odkąd pracuję na stojąco przez 8h. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Latem takie żele są niezastąpione ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam coś podobnego z Gorvity sporo:) Ten fajnie wygląda i dobrze wiedzieć żw sie sprawdza, może i do mnie trafi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tego typu żelu jeszcze nie uzywalam. Faktycznie na podróż samochodem może się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz nie pamiętam kiedy ostatnio mialam taki zel chłodzący do nóg, kiedyś częściej musiałam po nie sięgać, dobrze że teraz sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń