wtorek, 28 czerwca 2016

Dermaglin, regenerująca maska do stóp



Witajcie kochani!
Pogoda u mnie nadal ładna więc większość czasu spędzamy z synkiem na dworze. Troszeczkę zaniedbałam wasze blogi, ale mamy lato! 
Oczywiście wszystko nadrobimy ...


W dniu dzisiejszym przedstawię Wam maskę do stóp marki Dermaglin, którą kupuje bardzo często w drogerii Rossmann.
Jesteście ciekawi jak się sprawdza? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Od producenta
Regenerująca – maska do stóp. „Zielona kuracja” dla stóp ze skłonnością do pocenia. Bazę maski stanowi zielona glinka kambryjska – źródło minerałów o właściwościach terapeutycznych. Są to głównie mikrogranulki krzemu, które delikatnie złuszczają zrogowaciały naskórek i stymulują jego odnowę. Miedź i cynk o udowodnionych naukowo właściwościach antybakteryjnych, zapobiegają poceniu się stóp oraz łagodzą podrażnienia i otarcia. Zawartość mięty oraz zielonej herbaty stanowi naturalną „zieloną kurację dla stóp”, jest gwarancją świeżości oraz aksamitnej gładkości. Produkt jednorazowego użytku.

Moja opinia
40g maski znajduje się w saszetce na której znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 


Ma ona delikatny zapach oraz jest ciemnozielonego koloru ze względu na zawartość glinki zielonej.



Dość płynna konsystencja sprawia, że maska świetnie rozprowadza się po całych stopach.
Maskę nakładamy na stopy ( możemy nałożyć skarpetki). Po 30 minutach delikatnie usuwamy glinkę a pozostałość zmywamy ciepłą wodą. 


Skóra po każdej aplikacji staje się wygładzona, miła w dotyku i delikatnie napięta. Maska nie wysusza skóry a fajnie ją nawilża. 




Jedna saszetka wystarcza na jeden raz. Obecnie maskę możecie kupić za 8,99 zł
Osobiście jestem z niej bardzo zadowolona i Wam również polecam!



8 komentarzy:

  1. Super to wygląda :) Nie słyszałam jeszcze o tej masce.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię maseczki z Dermaglin, ale do stóp jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o takiej maseczke do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  4. moje stopy niestety mają skłonność do pocenia, aplikuję na nie czasami bloker ziaju, chciałabym wypróbować tą maseczkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ją lubię, stosuje dosyć często ;p

    OdpowiedzUsuń