czwartek, 6 kwietnia 2017

Wiosenny zestaw małego przedszkolaka, sofi



Gdy za oknem wiosenna, deszczowa pogoda, podstawą wyposażenia każdego przedszkolaka jest ciepła czapka. Skoro ma być noszona codziennie przez kilka miesięcy, musi być wesoła i kolorowa. 
Aby nasza pociecha chętnie ją nosiła i nie zrzucała z głowy przy pierwszej nadarzającej się okazji, czapka musi jej się podobać ...


Szukając odpowiedniej czapki dla mojego małego przedszkolaka trafiłam na markę SoFi.

Znalezione obrazy dla zapytania logo sofi

 SoFi to firma, której celem jest dostarczenie nam prześlicznych i trwałych towarów. Zdecydowaną większość produktów w ich asortymencie projektowana jest przez ich samych. 


Spośród dużego asortymentu zdecydowałam się na śliczny, szary komplecik w czarne czaszki. Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie bardzo szybko.  Całość była bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. 
Zestaw składa się z czapeczki i komina. 
Staranność, wysoka jakość, niska cena to trzy główne zalety, które wyróżniają markę spośród innych. 
Ja jestem pod ogromnym wrażeniem staranności szycia. Na pewno osoba, która szyje wkłada w swoją pracę całe swoje serce. 


Ale najważniejsze jest to, że synkowi się bardzo podoba i nosi swój nowy komplecik z przyjemnością. 

Kochani nie zanudzam dłużej, sami zobaczcie jak wspaniale się prezentuje ...