piątek, 6 grudnia 2019

Calvin Klein IN2U, woda toaletowa, Notino.pl



Witajcie kochani!
Ostatnio na Instastory obiecałam Wam zaprezentować mój ulubiony zapach, który towarzyszy mi już od dłuższego czasu i zawsze jak tylko mam okazję kupuję ten cudowny, biały flakon. Jeżeli lubicie spontaniczność i wolność to napewno docenicie siłę zapachu IN2U Her amerykańskiej marki sygnowanej nazwiskiem Calvin Klein


To właśnie ostatnio na Notino.pl  zakupiłam ten fantastyczny perfum w bardzo atrakcyjnej cenie ...


250ml wody toaletowej  otrzymujemy w eleganckimi, subtelnym flakonie z logo marki. Muszę przyznać, że jestem zakochana w nim.


Sam zapach przenosi nas na wielkie, owocowe sady z których unosi się zapach grejpfruta, bergamotki oraz czarnej porzeczki.
Po chwili poczujemy zapach orchidei, która jest delikatna.


Zapach jest niezwykle przyjemny, świeży i trwały.
Po aplikacji utrzymuje się przez większą część dnia.


Wielkimi krokami zbliżają się Święta, okres kiedy to wręczamy sobie gwiazdkowe prezenty. Z czystym sumieniem mogę polecić ten zapach, który można podarować zarówno mamie, przyjaciółce czy ukochanej niezależnie od wieku.


IN2U to zapach dla wyjątkowych kobiet!