sobota, 14 grudnia 2019

Idealnie proste włosy z prostownicą Babyliss od Notino.pl



Każda z Nas chciałaby, aby fryzura wyglądała tak, jak zaraz po wykonaniu. Nie zawsze jednak nam to wychodzi zwłaszcza, że nasze włosy są podatne na puszenie.


Do prostowania włosów musisz mieć nie tylko kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji, ale również odpowiedni sprzęt w postaci prostownicy. Dobra prostownica to klucz do sukcesu.


I tak w dniu dzisiejszym postanowiłam zaprezentować prostownicę, którą osobiście używam. Mowa tutaj o produkcie Babyliss Elegance, którą zakupiłam na Notino.pl



Prostownica przyciąga wzrok! Śliczny, metaliczny odcień różowego złota kusi. 
Dodatkowo znajdziemy cudowną kosmetyczkę na przechowywanie jej. Jest to bardzo ważne.


Narzędzia wykorzystujące do stylizacji ciepło mogą w znacznym stopniu zniszczyć włosy, dlatego musicie pamiętać o wyborze tych lepszych urządzeń.



Podczas poszukiwania tej idealnej prostownicy zwróciłam uwagę nie tylko na piękny wygląd, ale również na moc urządzenia i zakres temperatur. Babyliss posiada funkcję regulacji temperatury dzięki czemu możemy ustawić taką jaką w danej chwili chcemy.


Babyliss nie tylko świetnie prostuje, ale również posiada funkcję bezpieczeństwa. 
Automatycznie wyłącza się po dłuższej bezczynności.




Jednak to nie wszystko - aby prostowanie nie zajmowało zbyt wiele czasu należy uwzględnić długość włosów. Moje są półdługie więc wybrałam prostownicę z delikatnie większymi płytkami.



Kochani jak widzicie Babyliss Elegance prezentuje się fantastycznie. Teraz mam proste, lśniące i gładkie włosy. Na Notino.pl znajdziecie wiele innych prostownic, które zapewnią Wam optymalne  wygładzenie.

Ja swoją już wybrałam - pora na Ciebie!