poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Nivea Natural Oil, olejek pod prysznic, Notino.pl



Witajcie kochani!
Weekend za nami, mimo wszystko mam chwilę, aby zaprezentować Wam mój umilacz kąpielowy, który idealnie sprawdza się w okresie letnich, słonecznych dni. .Olejek pod prysznic Nivea bo o nim tu mowa znajdziecie  na Notino.pl w bardzo atrakcyjnej cenie.


Jeśli jesteście ciekawi jak się spisuje i czy warto go zakupić to zapraszam na dalszą część wpisu ...



200 ml produktu otrzymujemy w plastikowej butelce na której znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. Opakowanie zamykane jest na tradycyjne "klik".


Olejek nakładamy po prysznicu na całe ciało, delikatnie wmasowując produkt, po czym spłukujemy. Bardzo fajnie pielęgnuje. Zakupiłam ten produkt z myślą o nawilżeniu mojej suchej skóry. I co się stało? ten olejek zdziałał cuda! Doskonale poradził sobie ze suchą skórą, przy czym dokładnie ją wygładził i nawilżył.



Moja skóra stała się gładka, miła w dotyku. Produkt ten nie powoduje podrażnienia i idealnie nadaje się na skórę po zabiegu depilacji. 
Nie powoduje uczulenia. Ma delikatny, bardzo przyjemny zapach, który dodatkowo umila kąpiel. Co najważniejsze w tego typu produktach jest fakt, iż nie zostawia tłustego filtru, nie brudzi. 


Polecam go szczególnie osobom, które nie maja czasu na dodatkowe zabiegi balsamowania po prysznicu. Sama bardzo często zapominałam nakładać balsamu, a teraz mogę dogłębnie nawilżyć skórę podczas prysznicu. 


Olejek pod prysznic marki Nivea jest bardzo wydajny. Wystarczy niewiele produktu, aby pokryć całe ciało. Co za tym idzie jest wydajny a taka butelka starczy na długi czas. 
Kochani jeżeli borykacie się z problemem suchej skóry to zdecydowanie ten produkt jest dla Was!
Zapraszam również  na Notino.pl , gdzie znajdziecie produkty do kąpieli  ,
które pomogą Wam zadbać o Wasze ciało i sprawią, że skóra będzie wspaniale odżywiona i nawilżona!