czwartek, 27 sierpnia 2020

Nowości polskiej marki Vezzi.pl już u mnie !



kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam nowości biżuteryjne mojej ulubionej marki Vezzi.pl
Jesteście ciekawi co tym razem wybrałam? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Vezzi.pl to polska marka , która specjalizuje się w produkcji wyjątkowej i niepowtarzalnej biżuterii wykonanej ze stali nierdzewnej pokrytej 14 karatowym złotem. 
Kilka tygodni temu prezentowałam Wam kilka "perełek" tej marki i muszę przyznać, że do tej pory są w stanie idealnym. 


Natomiast te, które zaraz zobaczycie to nowości dostępne już teraz na stronie marki Vezzi.
Powiem Wam, że wybierając biżuterię miałam nie lada dylemat co tym razem wybrać. Tym razem do mojego wirtualnego koszyka trafiły zarówno kolczyki jak i naszyjniki. Skusiłam się również na przepiękne komplety, które możecie zobaczyć.


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Całość była bardzo starannie zabezpieczona. Każdy naszyjnik, kolczyki czy bransoletki dostajemy zapakowane w kartonowe, solidne pudełeczko z logo marki na przodzie. 


Takie pudełko z przecudna biżuterią może stać się cudownym pomysłem na prezent dla naszych najbliższych. 



Pierwszy komplet, który wybrałam to zloty naszyjnik  i bransoletka z cudowna zawieszką w kształcie misia. Powiem Wam, że marka Vezzi.pl dba o kazdy najmniejszy detal. Zawieszka Miś ma przymocowane na szyi złote serduszko z wygrawerowanym napisem "love". 
Jestem zachwycona tym kompletem!


Naszyjnik ze złotym krzyżykiem to kolejny mój wybór.  Do koszyka trafił również naszyjnik z perłą i grawerowana blaszką, śliczny komplet z łańcucha, przepiękne długie kolczyki.


Nie mogło zabraknąć również naszyjnika z przeurocza kłódką, który składa się również z drugiego naszyjnika z malutką kuleczką. 
Każda z tej biżuterii jest prześliczna i bardzo trwała. Nie czarnieje mimo codziennego noszenia. W kontakcie z wodą również doskonale sobie radzi.
Kochani serdecznie zapraszam do odwiedzenia sklepu Vezzi.pl i zapoznaniu się z całym asortymentem marki. Znajdziecie tam biżuterię waszych marzeń. 
Gorąco polecam!