niedziela, 23 sierpnia 2020

Pompon Love czyli przepiękny obraz z pomponem tiulowym



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do was z przepięknym obrazem, który stworzyła dla mnie Justynka z Pompon Love.
Pompon Love tworzy fantastyczne obrazy, którym motywem przewodnim jest tiulowy pompon.
Oczywiście możemy zaprojektować własny pomysł na obraz, wystarczy tylko nutka wyobraźni.


Powiem Wam, że miałam nie lada dylemat, co dokładnie ma znajdować się na moim obrazie. Wiedziałam tylko, że musi być w delikatnej, pastelowej kolorystyce ze złotym akcentem.


I tak po długim namyśle, zdecydowałam się na rzęski z nazwą mojego bloga, który będzie zdobił moją przyszłą toaletkę w nowym domu.


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła bardzo szybko. Mimo tego, że taki obraz powstaje na zamówienie to nie musimy czekać bardzo długo na realizację.


Całość była bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu.


Obraz jak widzicie jest przepiękny. Wykonany jest z niezwykłą starannością. Oprawiony jest w białą, metalową ramę, która możemy zarówno powiesić jak również postawić. Jak widzicie wybrałam kolorystykę delikatną z dominacją bieli i pudrowego różu. Rzęski wyglądają jak prawdziwe! Justynka dba o każdy najmniejszy szczegół, który sprawia, że obraz staje się wyjątkowy i niepowtarzalny. Oczywiście projekt był mój, dlatego świetne jest to, że każdy szczegół możemy sami zaprojektować.



Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pracami Pompon Love. Znajdziecie tam wiele fantastycznych projektów, które będą stanowić ozdobę waszych domów czy gabinetów kosmetycznych.


Nie zanudzam dłużej, sami zobaczcie jak wspaniale prezentuje się ...