czwartek, 13 sierpnia 2020

Czwarte zamówienie z Femme Luxe



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować moje kolejne zamówienie ze sklepu Femme Luxe. Tym razem skusiłam się na przepiękny dresik tym razem w kolorze czarnym. Niebanalną małą czarną sukienkę ze stylowym rękawem, sukienkę z koronkowymi, bufiastymi rękawami oraz czarny, bardzo fajny t-shirt  również w czarno-białej kolorystyce.


Wszystkie ciuszki, które do mnie trafiły są świetnej jakości. Zamawiając sukienki miałam pewną obawę co do ich długości.  Ale, gdy otworzyłam paczkę wiedziałam, że to był bardzo dobry wybór. 
Sukienka, którą widzicie z rekawem z delikatnego, przeźroczystego materiału jest w wersji midi. Pięknie podkreśla figurę, dodatkowo, marszczenia znajdujące sie na niej wyszczuplają.
Jestem z niej bardzo zadowolona.

Jeśli chodzi o drugą sukienkę zdecydowanie jest ona przeznaczona na chłodniejsze dni. Materiał jest miły w dotyku. Ta sukienka zdecydowanie należy do tych krótszych. Ma piękne, bufiaste, koronkowe rękawy, które na końcach delikatnie są zwężane. 


Nareszcie na Femme Luxe trafiłam na idealny na mnie T-shirt. Do tej pory były one dość luźne a ten jest idealny. Na zdjęciach na ich tronie jest on pokazany jako krótki T-shirt, tak naprawdę dostajemy bardzo fajny, normalnej długości T-shirt.


Kochani jeżeli szukacie wyjątkowych i niepowtarzalnych ciuszków to serdecznie zapraszam na Femme Luxe, Znajdziecie tam całą masę fajnych i niedrogich perełek ...
Nie zanudzam dłużej, sami zobaczcie jak wspaniale prezentują się ...