środa, 5 sierpnia 2020

Trzecie zamówienie z Femme Luxe



Witajcie kochani!
Wczoraj dotarło do mnie kolejne zamówienie z Femme Luxe, sklepu, który oferuje bardzo fajne i oryginalne ciuszki w bardzo atrakcyjnych cenach. Tym razem skusiłam się na cztery komplety modnych i stylowych dresów w delikatnych, pastelowych odcieniach.
Wszystkie produkty, które Wam prezentuje wykonane są bardzo starannie a jakość materiału oceniam celująco.
Dwa komplety są w rozmiarze S/M, ale zdecydowanie jak dla mnie małe S. 



Niektóre oferowane przez Femme Luxe fasony są dedykowane w różnych rozmiarach. Jest to bardzo fajna opcja ponieważ wcześniej możemy zmierzyć siebie i wtedy mamy pewność, że będą dobre. 







Tym razem kierując się wyborem stawiałam na kolorystykę, ale również na to, aby dresiki miały zwężane nogawki. Wcześniej zamówiłam jeden komplet z nogawkami bez zwężenia i jak dla mnie okazały się za duże. 


Kompleciki wybrałam w pastelowych, letnio-wiosennych odcieniach. Idealnie spiszą się w nie co chłodniejsze dni. Są bardzo starannie uszyte. Każdy z nich jest z innego, bardzo miłego materiału, który się nie kudłaci. 


Jak widzicie na załączonych zdjęciach prezentują się świetnie. Osobiście jestem bardzo zadowolona.  Przy bluzeczce wszyte są gumki, które pięknie podkreślają talie. 
Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się  z całym asortymentem marki Femme Luxe



Znajdziecie tam całą masę fantastycznych ubrań na każdą sylwetkę! Polecam!