wtorek, 1 września 2020

Wydawnictwo Znak, Slow Beauty czyli recepta na piękno, Agnieszka Pocztarska, premiera już jutro!



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z przedpremierową prezentacją najnowszej książki Agnieszki Pocztarskiej, Slow Beauty, która jutro będzie miałą swoja premierę!


Slow Beauty to książka, z którą odkryjecie naturalne piękno!



... Czytasz etykietę kosmetyku i od nadmiaru składników kręci ci się  w głowie? Słyszałaś, że nawet zdrowe jedzenie może szkodzić, ale nie wiesz, jak wybrać te naprawdę dobroczynne produkty?Starasz się dbać o siebie, ale wciąż nie czujesz, że promieniejesz?



Też tak miałam ... Gubiłam się w gąszczu porad dotyczących pielęgnacji. Sądziłam, że dba o siebie, a tak naprawdę ignorowałam prawdziwe potrzeby swojego ciała. 
Wreszcie powiedziałam dość. Przecież wiedza o prawdziwej pielęgnacji i naturalnym pięknie nie może być przed nami ukryta. Po latach pracy z ekspertami oraz z myślą o każdej z nas opracowałam filozofię pielęgnacji SLOW BEAUTY. 


Napisałam tę książkę, bo chcę pomóc ci dostrzec to, co w tobie najpiękniejsze - twoje wnętrze. 
Chcę, żebyś pokochała siebie ...



Tak autorka prezentuje swoja książkę i opisuje na ostatniej stronie.
Samo wydanie książki bardzo mi się spodobało. 
Książka napisana jest jasno i czytelnie. Posiada wiele interesujących wiadomości na temat pielęgnacji, zdrowych nawyków oraz coś dla kobiet w ciąży czy osób borykających się z problemem trądziku. 
Naprawdę książka ta może stać się wspaniałym pomysłem na prezent dla każdej kobiety!
Czytając ją na pewno dowiecie się wielu rzeczy, które na pewno wprowadzicie w swoje życie! Polecam każdemu!