poniedziałek, 28 września 2020

Pora na rajstopy! Veera.pl

 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z kolejnymi jesiennymi nowościami. Tym razem chcę Wam zaprezentować idealne rajstopy marki Veera.pl z którą już w tamtym roku miałam przyjemność współpracować a z ich produktów byłam bardzo zadowolona.

Jak będzie teraz? o tym dowiecie się czytając dalszą część wpisu ...

Veera to wyjątkowe rajstopy, podkolanówki oraz pończochy ze stopniowanym uciskiem. Poprawiają krążenie i perfekcyjnie modelują nogi. Ich jakość i skuteczność została potwierdzona poprzez nagrody konsumentów oraz testy kliniczne. Produkty kompresyjne Veera dzięki swoim właściwościom, nadają lekkości nawet najbardziej zmęczonym nogom. Przynoszą szybką i skuteczna ulgę w przypadku pierwszych objawów osłabionego krążenia.

Najważniejsze, że marka Veera dba nie tylko o nasze zdrowie, ale również o to, aby rajstopy wyglądały modnie i perfekcyjnie. Produkty są niezwykle trwałe, nie puszczają oczek, wykonane z przyjemnego materiału , idealnie modelują i wyszczuplają. 

Kochani przeglądając ofertę marki skusiłam się tym razem na rajstopy i podkolanówki z myślą o jesiennych dniach. 

Oba produkty, które do mnie trafiły zapakowane są w kartonowe, eleganckie pudełka na których znajdziemy wszystkie informacje na temat produktu. Jestem mile zaskoczona bo tego typu opakowania można śmiało wykorzystać na przechowywanie tych rajstop, ponieważ są bardzo fajnie otwierane. 

Rajstopy jak również podkolanówki wybrałam w naturalnym  kolorze 40 Den. Są one bardzo jasne, dlatego polecam wybrać kolor bardziej opalizujący. Wysoka jakość sprawia, że mamy do czynienia z profesjonalnymi produktami. Są solidne i wytrzymałe!

Nie mechacą się mimo częstego zakładania. Jak dla mnie są świetne! Kochani serdecznie zapraszam was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Veera.pl Gorąco polecam!