niedziela, 6 września 2020

Kuchenne inspiracje, Villa Italia, nowoczesna porcelana w mojej przyszłej kuchni



Dobrze dobrana zastawa kuchenna dodaje smaku i uroku podawanym potrawom, a także jest niezbędna w czasie przyjęć, kolacji z przyjaciółmi czy też innych imprez rodzinnych. Dzięki niej nasze dania będą wyglądały jak w najlepszej restauracji. Wybranie odpowiednich talerzy czy filiżanek sprawi, że najmniejsza rodzinna uroczystość, stanie się podniosłym wydarzeniem ...


Ostatnio sama stanęłam przed dylematem wyboru swojej zastawy stołowej, która będzie odgrywała kluczową rolę w rodzinnych spotkaniach w naszym przyszłym domu. Przeszukałam bardzo wiele sklepów i marek,  aż wreszcie trafiłam na tą, która spełniła w stu procentach moje oczekiwanie.


Mowa tutaj Villa Italia marce wysokiej klasy porcelany stołowej, szkła, sztućców oraz dodatków stołowych. Kolekcje porcelany tworzą przede wszystkim pełne elegancji serwisy obiadowe i herbaciane, opracowane w studiu projektowym w Mediolanie i zastrzeżone na rynku polskim. 



Porcelana marki Villa Italia wyróżnia się niezwykłą białością i  wyjątkowo gładkim szkliwem oraz pięknym wzornictwem. Jej jakość podnoszą elementy wykonane i ręcznie malowane. 




Kochani muszę przyznać, że przeglądając ofertę marki miałam nie lada dylemat, którą zastawę wybrać. Po długim namyślę zdecydowałam się na piękny porcelanowy serwis z kolekcji Miami platin dla sześciu osób. 
Jest to serwis obiadowo-kawowy.



Kolekcja Miami platin  powstała z najwyższej jakości porcelany kostnej, cienkiej i delikatnej, w odcieniu ciepłej bieli. 
Cały komplet został zaprojektowany na bazie modnego kwadratu oraz harmonijnego koła - muszę przyznać, że jest to bardzo efektowne połączenie. 



Elegancji całości dodaje platynowa linia malowana ręcznie na obrzeżach. 
Mój zestaw składa się z talerzy płytkich kwadratowych, głębokich okrągłych, deserowych kwadratowych, półmiska prostokątnego oraz sześciu filiżanek do kawy/herbaty ze spodkami.



Oczywiście wszystkiego dostajemy po sześć sztuk.
Już na początku jak tylko otwarłam przesyłkę byłam oczarowana tą porcelaną. Marka dba o każdy najmniejszy detal. Każda rzecz wykonana jest z niezwykłą starannością.
Serwis Miami platin prezentuje się fenomenalnie! 




Talarze jak również filiżanki są lekkie i funkcjonalne. Mimo prostoty wyglądają bardzo elegancko i stylowo. Od razu widać, że mamy do czynienia  z porcelana najwyższej jakości. Nowoczesny design przyciąga uwagę.



Kochani jeżeli szukacie serwisu do swojego domu to serdecznie zapraszam na Villa Italia! Zapraszam Was również do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki. 
Ja jestem ogromnie zadowolona!