piątek, 28 maja 2021

Rexona Maximum Protection Confidence antyprespirant w sprayu, Notino.pl


 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam kolejny rewelacyjny produkt, który zamówiłam na Notino.pl  Rexsona Maximum Protection antyperspirant bo o nim tu mowa przeznaczony jest do walki z nadmierną potliwością. Mimo, że ten problem mnie nie dotyczy to  w każdym wypadku ten antyperspirant jest fenomenalny! Jesteście ciekawi dlaczego? jeśli tak to serdecznie zapraszam na dalszą część wpisu ...

100 ml produktu otrzymujemy w opakowaniu typowym dla większości dezodorantów. Dodatkowo zapakowany jest w karton na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co  do składu i zastosowania Antyperspirant ten już od pierwszego użycia czaruje swoim delikatnym, świeżym zapachem, który utrzymuje się przez cały dzień. 

Jakiś czas temu prezentowałam Wam dezodorant w wersji sztyftowej. 

Antyperspirant  Rexona Maximum Protection Confidence doskonale wchłania pot i neutralizuje nieprzyjemny zapach. Zapewni nam  codziennie uczucie świeżości i czystości. Powiem  Wam, że jest to mój pierwszy tego typu produkt, który spełnia moje oczekiwania w 100 % Nie tylko świetnie zabezpiecza przed potliwością, ale sam zapach utrzymuje się naprawdę długo. 


Mimo codziennego maratonu sprawdza się doskonale! Nie podrażnia, nie uczula. Co najważniejsze możemy go śmiało stosować jeżeli ubrani jesteśmy np. w czarną bluzkę ponieważ nie zostawia białych nalotów. 


Aplikujemy go na czysta skórę i możemy tą czynność powtarzać kiedy tylko tego chcemy. Jest bardzo wydajny mimo codziennego stosowania. 


Na Notino.pl znajdziemy antyperspiranty Rexona w różnych wariantach zapachowych. Kochani jeżeli szukacie skutecznego antyperspirantu to ten będzie strzałem w dziesiątkę. Gorąco polecam!