sobota, 29 maja 2021

Rozświetlacz - must have letniego makijażu, Notino.pl


 Witajcie kochani

Pogoda zdecydowanie nie zachęca do wyjścia, dlatego dziś mam chwilkę czasu, aby zaprezentować Wam produkty bez których nie wyobrażam sobie wykonania letniego make up. Mowa tutaj o rozświetlaczach, które wybrałam dla Was z Notino.pl

Jesteście ciekawi co takiego dla Was wybrałam? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Promienna i pełna blasku cera to marzenie, które łatwo zrealizować. Z pomocą przychodzi rozświetlacz do twarzy. Czy jest on kosmetykiem do zadań specjalnych? Poniekąd tak, gdyż po jego aplikacji nawet poszarzała i zmęczona skóra odzyska naturalne piękno oraz promienność ...

Pierwszy produkt, którego dla Was wybrałam to NYX Professional Makeup Born To Glow. Rozświetlacz NYX Professional Makeup Born To Glow nada Twojej twarzy zdrowy wygląd pełen witalności. Rozświetlacz ten bardzo ładnie uwydatnia wybrane partie twarzy, nadaje twarzy zdrowy i świeży wygląd.



Rozświetlacze i pudry rozświetlające są idealne na lato!

Makeup Revolution Renaissance Illuminate paleta rozjaśniaczy to mój kolejny rozświetlacz, którego sama używam od dłuższego czasu.  Przepiękne opakowanie, które kusi. Delikatnie rozświetla twarz, dostępny jest w trzech odcieniach.



Kolejny produkt to L’Oréal Paris Wake Up & Glow Glow Mon Amour. Tego cudaczka używam przede wszystkim do rozświetlenia okolic dekoltu. Przepięknie mieni się w słońcu, podkreślając opaleniznę. Idealny na wiosnę i lato. Jestem z niego bardzo zadowolona. I powiem Wam, że mimo codziennego stosowania taka mała buteleczka z pipetą starczy na długi czas. 

Estée Lauder The Illuminator baza rozświetlająca i wygładzająca to produkt, którego powinna używać każda z Nas. Rozświetlająca i wygładzająca baza podkładowa Estée Lauder The Illuminator długotrwale nawilża skórę, ujednolica ją, minimalizuje widoczność porów i drobnych zmarszczek. Jednocześnie wydłuża trwałość podkładu i dostarcza skórze nawilżenia.


I Heart Revolution Mini Chocolate  to paletka rozświetlaczy, którą większość z Was na pewno kojarzy. Bardzo fajne odcienie, niska cena i wysoka jakość sprawiają, że chcemy mieć tą paletę. 

Kochani jak widzicie jest tego naprawdę wiele. Na Notino.pl znajdziecie wiele innych, fantastycznych rozświetlaczy, które sprawią, że wasze ciało będzie pięknie rozświetlone i zadbane. Wszystkie zaprezentowane produkty miałam, mam i używam! Wam również polecam!