wtorek, 13 lipca 2021

Idealne zapachy na upalne dni Dla Niej, Notino.pl



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować moje Top 5 jeżeli chodzi o perfumy, które używam w lenie dni. Wszystkie prezentowane przeze mnie produkty znajdziecie na Notino.pl Jesteście ciekawi co takiego dla Was przygotowałam ? jeśli tak to serdecznie zapraszam na dalszą część wpisu ...

Pierwszy zapach, którego Wam przedstawię to zdecydowanie mój ulubieniec. DKNY Be Delicious



woda perfumowana dla kobiet to zapach idealny na lato! Jest trwały, świeży, owocowo-kwiatowy. Kolejny zapach to DKNY Nectar Love. Przepiękny, letni flakon kusi. Damska woda perfumowana DKNY Nectar Love wibruje słodyczą miodu i magią pierwszej miłości, i podobnie jak ona zawróci Ci w głowie równie nieoczekiwanie i z podobną intensywnością.

Idealne perfumy dla kobiet tylko na Notino.pl

Gucci Guilty Intense  to następna moja propozycja. ie daj się ograniczyć oczekiwaniami innych i podążaj za swoim celem! W drodze będzie Ci towarzyszyć wyjątkowa woda perfumowana Gucci Guilty Intense. Zapach został zaprojektowany dla silnej, niezależnej kobiety, która wie, czego chce i zadowala się tylko tym, co najlepsze. A ta kompozycja zapachowa zdecydowanie taka właśnie jest.

Mugler Angel woda perfumowana dla kobiet to słodycz sama w sobie. Anielski zapach o prowokacyjnej kompozycji, niczym z innego świata. To woda perfumowana Mugler Angel, która doskonale uzupełni osobowość kobiet o anielskiej twarzy i diabolicznym charakterze. Nie daj się zwieść subtelnemu flakonowi. Wewnątrz kryje się wyrazisty, niebanalny i niezwykle oryginalny zapach doprawiony szczyptą ekscentryczności, którą albo od razu pokochasz, albo znienawidzisz. Bez półśrodków.

Ostatnia moja propozycja zapachowa to Bottega Veneta Illusione . Od razu na wstępie ta woda perfumowana przyciąga akordami eleganckiej bergamoty i soczystych owoców czarnej porzeczki. W sercu zapachu pojawia się słodycz figi w towarzystwie kwiatu pomarańczy. Kuszącą kompozycję zapachową uzupełniają odurzające nuty drzewa oliwnego w doskonałej symbiozie z fasolą tonką o słodko rozgrzewającym charakterze.



Kochani wszystkie moje zapachowe propozycje znajdziecie na Notino.pl. Goraco zapraszam was do zapoznania się z całym asortymentem. Znajdziecie tam wiele, wakacyjnych perełek.