piątek, 30 lipca 2021

Pierre René Powder Contouring paletka do konturowania twarzy, Notino.pl


 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować wam produkt, którego zamówiłam, dzięki Wam! Czytając dużo pozytywnych opinii nie mogłam przejść obojętnie obok tego produktu. Dlatego składając zamówienie na Notino.pl od razu trafił do mojego koszyka. Mowa tutaj o Pierre Rene Powder Contouring

Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


23g produktu otrzymujemy w okrągłej kasetce, które podzielona jest na trzy części. Dodatkowo cała paletka zapakowana jest w kartonowe pudełko, na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje na temat produktu. Wielofunkcyjna paletka aksamitnych pudrów do konturowania kusi już od pierwszego spojrzenia.



Zawiera puder do konturowania, bronzer oraz rozświetlacz. Umożliwia profesjonalne modelowanie twarzy w trzech prostych krokach:

KONTUR- należy nakładać poniżej kości policzkowych, na boki brody, na skrzydełka i boki nosa.

BRONZER- aplikujemy na skronie i wzdłuż linii włosów, na kości policzkowe i brodę nad wcześniej nałożonym pudrem do konturowania. 

ROZŚWIETLACZ- nakładamy na  grzbiet nosa, łuk kupidyna nad górną wargą, środek brody,, szczyty kości policzkowych, centralne miejsca na czole oraz wewnętrzny kącik ust. 

Paletki do konturowania twarzy to mój hit!



Paletka ta doskonale się u mnie sprawdziła. Makijaż trzyma się cały dzień, nie powoduje zacieków i smug. Przepięknie modeluje twarz a efekt jest bardzo naturalny. Kochani jeżeli szukacie świetnej paletki do konturowania to zapraszam na Notino.pl Znajdziecie tam jeszcze wiele innych, ciekawych produktów, które warto wypróbować. 

Już niebawem zaprezentuje Wam moje kolejne nowości!