poniedziałek, 10 listopada 2014

Ulubieńcy kosmetyczni miesiąca - Październik

Witajcie

U mnie dziś pogoda wymarzona-słońce świeci ,brak wiatru tak więc spacerek z synkiem zaliczony...a jeszcze na domiar dobrych wiadomości kurier zawitał do mnie z fantastyczną paczuszką ...aj jak ja to lubię!
Kochani ,ale nie zdradzę Wam co dostałam ....w tym tygodniu na pewno zobaczycie jej zawartość .
Natomiast dziś zobaczycie moich czterech ulubieńców kosmetycznych mienionego miesiąca .



Kosmetyki,które wybrałam wzbudziły u mnie zachwyt nie tylko swoim kolorem,ale zapachem i świetną jakością .
Pierwszy z nich to pomadka KOBO -mój największy ulubieniec jeśli chodzi o pielęgnację ust.Świetna jakość i niesamowita trwałość to tylko dwa z jej wielu zalet.na pewno jeszcze nie raz będzie gościła na moich ustach .


Drugi z moich ulubieńców to Żel pod prysznic BingoSpa...zapach jest cudowny -już zamówiłam następną butelkę.


Ten żel jest moim pierwszym kosmetykiem zakupionym w BingoSpa.
Trzecim kosmetykiem jest Wygładzająca baza pod makijaż od Verona .
Fajnie matuje i delikatnie wygładza - stosuję go codziennie .


Ostatni kosmetyk to rewelacyjne mydło w piance o zapach cynamonu...magia!
Pianka - cynamon duet wspaniały!


Kochani znacie te kosmetyki? sprawdziły się u Was?
Już dziś zapraszam was na recenzje mojego nowego zapachu....
Uwielbiam świeczki a Wy ?

pozdrawiam i życzę miłego dzionka 






24 komentarze:

  1. wstyd mi, nie miałam jeszcze żadnej pomadki z kobo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z tego nie miałam ale muszę się w końcu skusić na zakupy w BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie tak dawno skusiłam się na zakupy w tym sklepie

      Usuń
  3. Dziś piękna pogoda to prawda, do mnie również kurier zawitał ze świetną paczuszką-niedługo się pochwalę na blogu :))
    aaa co do ulubieńców to mam ochotę na mydło w piance i żel z BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz jaką niespodziankę nam sprawił :)

      Usuń
  4. Kusi mnie ten żel pod prysznic BingoSpa, jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam muszę wypróbować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review doll!! The color of the lipstick is so beautiful!!!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą pomadkę i jest rewelacyjna:) można się zauroczyć już po pierwszym pomalowaniu ust:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka skradła moje serce,muszę nadrobić,bo nie miałam żadnej szminki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadkę Kobo znam, moja jest w kolorze nude

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mialam nic z kobo nigdy a kolor piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tą szminkę i jest śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. A cynamonowe mydło gdzie można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  13. ta szminka, wyglądała pięknie na Twoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moją uwagę przykuła oczywiście pomadka, świetny kolor! Ja do takich przekonana nie jestem na swoich ustach, ale u kogoś podziwiam z przyjemnością :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń