piątek, 14 listopada 2014

Zimowa pielęgnacja ciała z kosmetykami Evree-zapowiedź testów

Witajcie

Na początku tygodnia doszła do mnie długo oczekiwana przesyłka od firmy Evree ,z którą obecnie współpracuję .
Marka evrēe® to połączenie skoncentrowanych wyciągów roślinnych i nauki, zamknięte w serii najwyższej jakości kosmetyków idealnie dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb skóry i włosów.
Co znajdowało się w paczce? ....zapraszam na dalszą część mojego wpisu.



W laboratoriach evrēe® opracowywane są unikalne metody wykorzystania wyjątkowych właściwości roślin i minerałów. Zainspirowani mądrością natury, wdrażamy zaawansowane technologie, aby zagwarantować najwyższy poziom skuteczności i bezpieczeństwa. Skoncentrowane formuły mają niezwykłe zastosowanie w pielęgnacji. Wnikają w głąb skóry i włosów, zapewniając długotrwałe rezultaty, które są nieosiągalne przez ekstrakty syntetyczne działające tylko powierzchniowo i krótkotrwale.


Bazą naszych kosmetyków, oprócz wielu składników aktywnych, są emolienty roślinne. Doskonale współgrając z ludzką skórą, nie zakłócają wymiany tlenowej, nie zapychają porów i utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia.


Do testów otrzymałam :Balsam regenerujący do suchej skóry 



Oraz Regenerujący krem do rąk do bardzo suchej i podrażnionej skóry.
Bardzo się ucieszyłam z tej serii kosmetyków ponieważ ostatnio moja skóra dłoni bardzo się przesusza .
A z drugiej strony bardzo ważne jest świetne nawilżanie skóry w czasie chłodnych dni.
Kochani znacie tą firmę ?
Pozdrawiam










30 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego kremu do rąk :) Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dostałam te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę , szykują sie fajne produkty ciekawa jestem kremu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdradzę Ci tajemnicę - są super :) Też je właśnie testuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zazwyczaj muszę stosować kremy do skóry atopowej ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadraszczam :D Używałam ten krem, zapowiada się nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  8. też dostałam, tylko przed weekendem i jestem mega zadowolona z tego jak działają, przynajmniej jak na razie: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dostałam i będę testowała :d Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Firmę znam:) tych produktów nie miałam akurat jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również testuję -życzę miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam znam :) Wypróbowałam już wszelkie ich kremy do rąk, do stóp, peeling do stóp, maskę do stóp. Nowości- balsamów jeszcze nie testowałam. Ale kremy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super kosmetyki, przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzje, ostatnio ta marka co raz bardziej mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz widzę kosmetyki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji używać jeszcze tych kosmetyków :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Owocnego testowania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń