piątek, 19 grudnia 2014

Eveline, lovers, delikatny błyszczyk do ust

Witajcie kochani!

Przygotowania świąteczne idą u mnie pełną parą.Jutro jeszcze zakupy i przygotowanie świecznika z lasek cynamonu...
Dlatego jest mnie troszeczkę mniej tu na blogu!

Dziś postanowiłam Wam pokazać błyszczyk ,który trafił do mnie na spotkaniu blogerek w Rzeszowie. Lovers od Eveline bo o nim tu mowa wzbudził u mnie nie mały entuzjazm!



Czym sobie na to zasłużył? o tym przeczytacie w dalszej części....

Od producenta...

Seria delikatnych błyszczyków o kremowej konsystencji w sześciu urzekających kolorach, które uwodzą apetycznym owocowym zapachem.


Błyszczyk nadaje intensywny połysk zapewniając efekt delikatnie zwilżonych ust. 


Dodatkowa zawartość maleńkich błyszczących drobinek, fantastycznie odbija światło powiększając optycznie usta.


                           

Formuła wzbogacona o olejek arganowy doskonale dba

o delikatną skórę ust.


 Doskonale je pielęgnuje sprawiając, że stają się niesamowicie wygładzone i jedwabiście miękkie.

Moja opinia...

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten błyszczyk nie zrobił na mnie dużego wrażenie, pomyślałam...o kolejne mazidło do kolekcji.



Zdanie bardzo szybko zmieniłam już po pierwszym użyciu.Kolor błyszczyku, który do mnie trafił to bardzo  delikatny róż.


Błyszczyk bardzo fajnie nakłada się dzięki aplikatorowi który jest w  postaci długiej, cienkiej pałeczki.


Działanie :
- bardzo fajnie nabłyszcza
- nie rozmazuje się 
- ma piękny i intensywny kolorek
- fajnie nawilża, 



Konsystencja dość gęsta, ale to nie stanowi problemu z nakładaniem.Błyszczyk dość długo utrzymuje się na ustach.
Jeśli chodzi o zapach to jest bardzo przyjemny i dość intensywny.Cena to wydatek około 13 zł .


Powiem Wam, że ten błyszczyk bardzo lubię i na pewno jeszcze nie jeden raz sięgnę po niego.

Znacie go?lubicie?
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:*










21 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Lubię takie delikatny malowidła

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor :) świecznik z lasek cynamonu, hmm jak to robisz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuje laski cynamonu i okładam nimi całą świeczkę , może być również szklana :)
      potem zawiązuję całość lnianym sznurkiem

      Tu możesz je w całej okazałości zobaczyć :
      http://apleesworld.blogspot.com/2014/11/pomysy-na-swieczniki-ktore-rozswietla.html

      Usuń
  3. delikatny kolorek :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt. Lubię gęste błyszczyki, bo zwykle fajnie się trzymają ust.

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorki mają te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten błyszczyk i przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny jest:) też masz ten odcień?

      Usuń
  7. ja je bardzio lubie ;) mam pare roznych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mama uwielbia go, ja lubię, ale jest zbyt delikatny : c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ja tam powiem, że kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też przygotowania do Świąt idą pełną gębą :) Zaczął się u nas sezon na uszka, jako, że wszyscy je uwielbiamy, lepimy je wręcz tonami. Już mamy 500 :P a jeszcze jutro planujemy dorobić troszkę z mamą :P taka uszkowa rodzinka z nas :D
    Uwielbiam takie jasne, delikatne akcenty na ustach :) mocne też lubię, ale jednak na co dzień preferuję jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na lato, fajny delikatny kolorek, ja jednak stawiam na pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda na ustach :o) Podoba mi się :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. znam owszem ale mam inne ulubione;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tę firmę kosmetyczną. Błyszczyk ma ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie delikatne odcienie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń