czwartek, 11 grudnia 2014

Moje ulubione kremy do rąk

Cześć kochani!

Zima to czas kiedy kremy do rąk idą pełną parą .Od jakiegoś czasu używam ich regularnie.
Miałam bardzo wiele kremów różnych firm, ale tylko nie liczne z nich sprawdziły się na mojej skórze dłoni.W dalszej części zobaczycie moich kremowych ulubieńców...
                         


Pierwszy z nich to krem-koncentrat do rak i paznokci od Miraculum, przeciwzmarszczkowy, regenerujący.




Drugi to luksusowy krem-serum do rąk i paznokci Argan&vanilia od Eveline.



Trzeci krem to moja nowość od Ziaji, zimowy krem do rąk ochronny, świąteczne aromaty, piernik-imbir-cynamon.


Kolejny to regenerujący krem do rąk do bardzo suchej i podrażnionej skóry od Evree, polecam go w chłodne, zimowe dni.




Następny to krem od Kamill-fajny, nie drogi a fajnie nawilża.



Ostatni już to SOS Regenerujący krem-maska do rąk i paznokci 5 w 1 od Eveline.



Kochani to są moi ulubieńcy jeśli chodzi o kremy
Nie tylko wszystkie świetnie nawilżają, ale część z nich ma cudowny zapach, w szczególności zimowy krem Ziaji....uwielbiam zapach cynamonu!


Znacie ? a może macie, któryś z tych kremów?
Już jutro zapowiedź kolejnych testów i moje nowości nie tylko kosmetyczne.

Pozdrawiam







29 komentarzy:

  1. mam Kamila ! i bardzo je lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. luksusowy krem-serum do rąk i paznokci Argan&vanilia od Eveline kusi najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Evree ale jeszcze go nie używałam, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesting products!
    Follow for follow?
    Love, Paola.
    Expressyourself
    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam krem z evree i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i lubię krem Kamill ale jeszcze kilka innych kremów do rąk by się znalazło na mojej top liście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i również bardzo lubię Evree i 2 kremiki z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziaja ma bardzo fajne kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam tego z Evree, bardzo lubię wszystkie ich kremy. A tego z Ziaji to jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaję i Evree muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia, że Ziaja ma taki krem w ofercie! :) Wypróbowałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie przepadam za kremami do rąk - ten z Evree jest fajny, natomiast najbardziej lubię krem do rąk OMIA i drugi od Svea - oba naturalne i mają cudowne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko używałam z Eveline, ale ten z Ziaji musi być mój <3 właśnie wcinam pierniczki i rozkoszuje się aromatem i taki krem będzie idealny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię kremy Ziaji :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę bardzo wdzięczna jak powiesz mi gdzie kupić krem pani walewska? Moja mama raz dostała i była zachwycona ale nie możemy na niego nigdzie trafić.

    Sama lubię marki Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem ten kupisz np w Rossmanie

      Usuń
    2. To jakim cudem byłam, patrzyłam, szukałam i nie znalazłam :O

      Usuń
  16. Z tego zestawienia znam i polecam Kamill i evree :) ten luksusowy krem od EVELINE był w JOYBOX-ie, początkowo bardzo przypadł mi do gustu, ale z biegiem czasu i jego stosowania zapach był przytłaczający :) Ale nie jest ot całkiem zły krem - znam gorsze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam czerwonego Garniera, a z Twojej kolekcji zaciekawił mnie ten nowy krem Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tylko ten z Evree, ale jakoś nie przypadł mi do gustu xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tego co pokazujesz miałąm tylko krem kamill, musze poznac resztę

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam Kamila i często go używam.

    OdpowiedzUsuń
  21. tego kremu z ziaja u siebie nie widziałam... ale źle szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnego z nich nie znam... Ja lubię krem z Rossmana 5% urea oraz niektóre limitowanki YR, bo pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń