wtorek, 2 grudnia 2014

Kosmetyczni ulubieńcy-listopad

Witajcie !

W tym miesiącu było ich trochę ...a to nowy tonik ,a to wspaniały kolor pomadki ...wybrałam trzy...trzy najlepsze kosmetyki listopada .



Pierwszy kosmetyk to Truskawkowy peeling do ust Laura Conti-recenzje o nim przeczytacie TUTAJ


Drugi kosmetyk to matujący podkład Soraya - recenzje o nim przeczytacie TUTAJ



Trzeci ostatni z moich ulubieńców miesiąca listopada to Pomadka w kolorze Fuksji Oriflame- recenzje o niej możecie przeczytać TUTAJ.



Znacie ?lubicie tych moich ulubieńców?
Kochani w dalszym ciągu zapraszam was na konkurs na moim fanpagu -do zgarnięcia szczotka TT!
Oraz na konkurs na blogu - do wygrania odplamiacz kieszonkowy oraz tarka !

Pozdrawiam 





19 komentarzy:

  1. ten peeling truskawkowy kusił mnie jakiś czas temu i pewnie wypróbuje go w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie znam nikogo z Twoich ulubieńców ;) Ale pomadka ma piękny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling testuję, a szmineczka ma ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam osobiście tych produktów, ale pomadka ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten peeling ale dla mnie taki średniaczek na moje suche skórki potrzebuje coś mocniejszego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor pomadki

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładny kolor i bardzo intensywny

      Usuń
  7. Truskawkowy peeling wygląda bosko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ani jednego z ulubieńców :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kosmetyków, ale peelingi do ust kuszą mnie od jakiegoś czasu, może akurat ten wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam żadnego produktu,ale kolor pomadki jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nigdy nie mogę się przekonać do kolorowej pomadki, a bardzo bym chciała ! Moze w końcu spróbuję...

    kobiecamama.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To truskawkowe cudo bardzo mnie zainteresowało! :)
    Dodaję do obserwowanych!

    Zapraszam serdecznie na moją nową notkę, która jest o pomaganiu chorym dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń