wtorek, 21 kwietnia 2015

Stymulator wzrostu rzęs i brwi od Bandi cz.1

Witajcie kochani!

Piękne i długie rzęsy, zadbane brwi to wizerunek każdej kobiety, dlatego bardzo się staram jak najlepiej o nie dbać.Z pomocą przywędrował do mnie stymulator wzrostu rzęs brwi marki Bandi.

                                                Logo

Jako, że jestem w trakcie nakładanie innej odżywki dziś przedstawię i zapoznam Was z tym małym, cudownie wyglądającym opakowaniem.
Natomiast w kolejnej części zobaczycie efekt stosowania tej odżywki-serum.
Kiedy to nastąpi nie zdradzę wam ponieważ sama dokładnie nie jestem w stanie napisać...



Od producenta...

Hipoalergiczny preparat przeznaczony dla osób, które chcą wzmocnić kondycję swoich rzęs i brwi, zmniejszyć ich łamliwość i wypadanie oraz przyspieszyć porost. Stymulator może być stosowany przez osoby ze skórą atopową, szczególnie wrażliwą. Jest odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. Testowany okulistycznie, dermatologicznie, bezzapachowy.



Krok 1: Serum do rzęs


Serum jest preparatem wzmacniającym wzrost i strukturę rzęs, które jednocześnie zapobiega ich uszkodzeniom i wypadaniu. Zawiera wyselekcjonowane składniki aktywne – witaminy z grupy B (PP, B5, biotyna), ekstrakt z żeń-szenia i korzenia łopianu, trichogeniczny kompleks peptydowy – które regulują odżywianie i metabolizm komórek budulcowych rzęs,wzmacniają je, zapewniają ich regenerację oraz zmniejszają ich podatność na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych. Serum ma postać żelu, dzięki czemu aplikacja jest prosta i wygodna.

Krok 2: Odżywka do rzęs i brwi 


Witaminowa odżywka do rzęs i brwi zawiera wiele cennych substancji o działaniu nawilżającym i odżywczym. Są to m.in.: kompleks witamin A, E i B7, które zapobiega wypadaniu rzęs oraz olej arganowy, który chroni je przed niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego i wzmacnia strukturę włosa. Stosowanie odżywki sprawia, że rzęsy i brwi stają się zdrowe, mocniejsze, bardziej gęste i elastyczne.


Składniki aktywne: aminokwasy , biotyna , czerwona koniczyna , d-pantenol , glukozamina , korzeń łopianu , olej arganowy , proteiny sojowe , tetrapeptyd-3 , witamina a , witamina e , żeń szeń
Stosowanie

Serum do rzęs używaj jak eyelinera.

Używaj jak eyelinera. Zanurz aplikator w serum i jednym pociągnięciem pędzelka nanieś preparat po zewnętrznej linii rzęs tuż u nasady. Aplikuj na górne i dolne rzęsy. Stosuj preparat wieczorem po oczyszczeniu rzęs.


Odżywka do rzęs i brwi używaj jak tuszu do rzęs.

Używaj jak tuszu do rzęs. Zanurz szczoteczkę w odżywce i aplikuj na całej długości rzęs – od nasady aż po same końce. Nanieś preparat na górne i dolne rzęsy. Stosuj go po nałożeniu serum. Możesz także używać odżywki do  wzmocnienia brwi. 


Efekty: Pierwsze efekty działania zobaczysz już po 6 tygodniach używania Stymulatora wzrostu do rzęs i brwi. Zalecamy jednak regularne stosowanie Serum do rzęs oraz Odżywki do rzęs i brwi przez 4 miesiące z celu uzyskania pełnego efektu. Dla podtrzymania uzyskanych rezultatów wystarczy stosować preparat 3-4 razy w tygodniu.

Moja opinia przed zastosowaniem odżywki-serum...

Serum to dostajemy w pięknym, kartonowym pudełku, które dodatkowo zabezpieczone jest folią.
W środku znajduje się instrukcja z informacją co do składu i zastosowania.
W środku znajdujemy to małe cudo w ślicznej oprawie a mianowicie z jednej strony jest odżywka a z drugiej serum.
Wyglądem przypomina błyszczyk, tusz do rzęs.
Zarówno serum jak i odżywka są bezbarwne.


Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem tego stymulatora zapraszam tutaj!

Stymulator rzęs i brwi w promocyjnej cenie

Obecnie w sklepie trwa promocja i możecie ją nabyć już za 167 zł.
Zapraszam również do zapoznania się z innymi produktami marki Bandi.
Na pewno każda/każdy z Was znajdzie coś dla siebie co wywoła uśmiech na Waszej twarzy!

A może znacie już tą odżywkę?
pozdrawiam









15 komentarzy:

  1. Również mam ten stymulator wzrostu rzęs i brwi :) Używam od tygodnia, i baaardzi ciekawa jestem rezultatów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją ale na razie czeka w poczekalni , bo stosuję inną odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zaczęłam kurację dla moich rzęs serum Floslek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo droga, nie zdecydowałabym się ze względu na cenę..

    OdpowiedzUsuń
  5. Design odżywki jest niesamowity, ja używam aktualnie Realash, jestem bardzo ciekawa i będę czekać na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda obłednie chciałabym miec ja choćby tylko dla ozdoby w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tylko z tej firmy serum :) do rzęs używałam newvita lash :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow o chyba już każda firma wprowadza takie cudo na rynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie ładne opakowanie, nie wiedziałam, że mają produkty do stymulacji wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzieś już ją widziałam :) ciekawa jestem działania

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa efektów końcowych. I czekam na relację z testów.
    Obecnie jestem w trakcie używania serum Miralash.
    :*

    OdpowiedzUsuń