czwartek, 4 czerwca 2015

Ingrid, podkład Ideal Face

Witajcie kochani!

Dobry podkład jest niczym druga skóra. To dzięki niemu cera wygląda młodo i promiennie, a niedoskonałości stają się niewidoczne. 
W dniu dzisiejszym przedstawię Wam podkład marki Ingrid, który miałam przyjemność testować dzięki współpracy z Verona Products Professional.

                                              

Chcecie dowiedzieć się o nim więcej?Jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu...



Od producenta...

Podkład długotrwały Ideal Face o lekkiej, aksamitnej konsystencji, dzięki swoim właściwościom gwarantuje niezwykle trwały i efektowny makijaż przez cały dzień. Innowacyjne, kosmetyczne mikrosfery absorbują nadmierną ilość sebum, pozostawiając skórę aksamitnie matową. 


Mikronizowane pigmenty zapewniają doskonałe krycie, idealne dopasowanie do koloru cery oraz naturalne wykończenie.  Podkład w widoczny sposób przedłuża trwałość makijażu odpowiednio nawilżając i wygładzając cerę.


 Zawartość naturalnej betainy stymuluje produkcję kolagenu przez fibroblasty, dzięki czemu skóra staje się elastyczna, jedwabiście gładka i aksamitna w dotyku, a zmarszczki mniej widoczne. Podkład perfekcyjnie rozprowadza się na skórze, nie pozostawiając smug i przebarwień.


 Zawarta w składzie witamina E eliminuje wolne rodniki. Produkt zawiera filtr UV, który chroni skórę przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych.

Moja opinia...

Podkład dostajemy zapakowany w pudełko, w którym znajduje się plastikowa butelka z dozownikiem zawierająca podkład w kolorze Nude.
Podkład świetnie wydostaje się a dozownik ułatwia jego aplikacje.


Na opakowaniu znajdziemy również wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania.
Podkład bardzo fajnie rozprowadza się i ma delikatną konsystencję.
ŚWIETNIE WYGŁADZA I NAWILŻA!


Osobiście oczekuję od podkładu efektu matowienia.
Ten podkład niestety nie matuje więc trafił szybko do mojej siostry.
U niej spisuje się na 5 z plusem.


Mimo wszystko podkład kryje perfekcyjnie- za to wielki plus!
Utrzymuje się również długo i jest bardzo wydajny!


Cena również należy do tych przyjemnych bo za buteleczkę zapłacimy 18, 00 zł

Kochani znacie ten podkład?
Lubicie?

pozdrawiam
















17 komentarzy:

  1. Nie widziałam go nigdzie, chętnie zobaczyłabym jak wygląda na skorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej marki znam jedynie błyszczyki :) Przyjrzę się mu w mojej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja przyjaciółka ostatnio go kupiła, zrobi mi odlewkę i zobaczymy jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać warto wypróbować, dziś byłam w sklepie gdzie są te kosmetyki w stałej sprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam w sklepie ale wydajesie ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za Ingrid, ale za to uwielbiam podkłady w buteleczkach z pompką :) bardzo ułatwiają życie. Jak tylko skończę moje zapasy podkładów to pomyślę nad nim, choć nie wiem czy nawet też najjaśniejszy kolor nie będzie dla mnie zbyt ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, bardzo kusi! muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam ale 18zł to super cena :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie znam ;) Ale chetnie bym sprawdzila ten najjasniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci że jestem zaskoczona jakością podkładu.Miałam kilka podkładów tej firmy i szału nie było więc na ten nawet jakoś specjalnie nie patrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kosmetyków tej firmy. Jakoś dotąd nie miałam okazji przyjrzeć im się bliżej. Ale jak widać warto się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tą firmę, chociaż miałam kiedyś podkład matujący, na początku był idealny dla mnie jeśli chodzi o odcień, ale bardzo szybko zaczął strasznie ciemnieć, wiec mogłam się nim nacieszyć przez jakieś 2 tygodnie jedynie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz słyszę o tym podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji go używać, ale miło że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podkładu nie miałam, ale korektor był boski :)

    OdpowiedzUsuń