piątek, 19 czerwca 2015

Szminka w kredce Lasting Finish Colour Rush Rimmel

Witajcie kochani!

Odpowiednio wykonany makijaż ust jest w stanie zdziałać cuda! Wystarczy poznać kilka przydatnych trików. Możesz je wizualnie powiększyć, zmniejszyć lub na przykład skorygować ich asymetryczny kształt.
W dniu dzisiejszym przedstawię Wam bardzo ciekawą szminkę w kredce marki Rimmel, która trafiła do mnie na spotkaniu podkarpackich blogerek w Rzeszowie.
Jak się sprawdziła i czy warto ją zakupić dowiecie się czytając dalszą część wpisu...





Od producenta...

Innowacyjna formuła szminek w kredce Lasting Finish Colour Rush, sprawia, że nie trzeba wybierać pomiędzy intensywnością odcieni a wygodą noszenia pomadki. 



Różnorodna dawka kolorowych tonacji idzie w parze z dużą dawką nawilżenia, zapewniając olśniewające i co najważniejsze długotrwałe rezultaty.



 Ponadto, pielęgnacyjne właściwości kosmetyku dbają o doskonałą kondycje usta i pozwalają cieszyć się ich wyglądem, bez nieprzyjemnego uczucia zlepionych warg przez cały dzień.



Paleta szminek Lasting Finish Colour Rush zawiera 8 inspirujących odcieni. Cena jednej szminki to ok. 23 zł.



Moja opinia...

Szminka w kredce ma bardzo ładny, dość intensywny i mocny kolor jasnego różu.
Po nałożeniu na usta bardzo fajnie  kryje, nie wysusza ich.



Bardzo łatwo się ją rozprowadza,.Delikatny i przyjemny zapach to jej główne atuty.
Dość długo utrzymuje się na ustach.



Mimo częstego używania nadal ją mam co świadczy o tym, że jest bardzo wydajna.
Powiem szczerze, że na pewno sięgnę po nią nie jeden raz-oczywiście polecam !
Jak dla mnie jest to lepsza alternatywa niż tradycyjne szminki.
Od pewnego czasu używam tylko i wyłącznie tej szminki-błyszczyki niestety schowałam!

Bardzo jestem ciekawa innych odcieni tej szminki...

Pozdrawiam







19 komentarzy:

  1. też ją lubię :) mam w jasnym odcieniu beżu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ślicznie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo taki kolorek bym chciała -cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad jej zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale mnie ciekawi. Lubię kredki do ust, więc może wkrótce jak troszkę uszczuplę moje szminkowe zbiory to zakupię. Kilka kolorów mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda, moja siostra ją ma i jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny, delikatny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te pomadki w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ją mam :) Lubie to nawilżenie bo praktycznie nie czuje, że mam coś na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jakoś właśnie średnio odpowiadają te szminki w kredce, wolę chyba tradycyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor, ale ja bym kupiła i nie używała :P

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie te szminki nie przekonuja. Raz taka kupiłam i byłą do kitu i chyba wole jednak zwykłe ;p

    OdpowiedzUsuń