wtorek, 19 lipca 2016

Kosmetyczka - najlepsza przyjaciółka każdej kobiety



Nie ma bodajże na świecie kobiety, która nie miałaby kosmetyczki. Jest ona niezbędna, by mieć pod ręką to, co najważniejsze – czyli oczywiście kosmetyki.Wydawać by się mogło, że kosmetyczka nie kryje żadnych tajemnic – a jednak, warto wiedzieć o niej coś więcej, niż tylko to, że „jakaś jest potrzebna”.

W dniu dzisiejszym  postanowiłam pokazać Wam kilka kosmetyczek, które towarzyszą mi każdego dnia. Mowa tutaj o produktach marki Allinpackaging.
Jesteście ciekawi jak się prezentują? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Kilka tygodni temu szukając fajnej a jednocześnie pojemnej kosmetyczki do torebki trafiłam na markę Allinpackaging. Spośród dużego asortymentu zdecydowałam się nie na jedną lecz na trzy kosmetyczki, które wykorzystałam na różny sposób.





Pierwsza z nich to czarna, lakierowana, elegancką kosmetyczka ze złotymi dodatkami, która idealnie nadaje się do torebki. W niej postanowiłam umieścić kosmetyki, które na co dzień rozrzucone są po całej torebce m.in. błyszczyk, pomadka czy lusterka. Sprawdza się doskonale wtedy kiedy bardzo często zmieniam torebki.Mimo niewielkiego rozmiary jest  pojemna.



 Dwa zamki rozsuwają ją w całości. W środku znajdują się gumeczki przymocowane do ścianki w które możemy wsadzić tusz czy szminkę.


Kolejna to bardzo niespotykana kosmetyczka a mianowicie ściągany worek w kolorze pudrowego różu. Muszę przyznać, że takie cudeńko widzę pierwszy raz . 


Worek-kosmetyczka w całości wykonana jest z miękkiego, nylonowego materiału do złudzenia przypominającego słynne, ostatnio bardzo modne pikowane torebki. Dzięki sznurkowi w łatwy sposób możemy ją ściągnąć i zamknąć. 




Cudownie wygląda jeśli podwiniemy ją delikatnie na zewnątrz. Wtedy pojawi nam się szary kolor, który znajduje się w środku. 
Do całości dołączona jest mała saszetka na zamek z dwoma przegrodami, którą mocuje się za pomocą zatrzasku. 




W głębi worka znajdziemy siateczkowe przegrody do których zmieścimy nie co większe kosmetyki np dezodorant czy kremy do twarzy. 





Worek tak naprawdę jest niesamowicie pojemny. Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno skuszę się na jeszcze jeden. 


Ostatnia kosmetyczka służy mi do przechowywania kosmetyków i narzędzi do pielęgnacji stóp. Urocze sówki, błyskawiczny różowy zamek oraz materiał, który świetnie się myje to trzy główne jej zalety. 
Jest ona również bardzo pojemna i jak widzicie na zdjęciu trochę miejsca jeszcze mi pozostało. 




Wszystkie te produkty są marki Allinpackaging.



 Kochani jak widzicie nie tylko świetnie wyglądają, ale są również bardzo przydatne.

Jak Wam się podobają moje nowe "Przyjaciółki"?