czwartek, 14 grudnia 2017

Musujące kule do kąpieli o zapachu lodów śmietankowych



Witajcie kochani!
Czas biegnie tak szybko, że do Świąt pozostało nie całe dwa tygodnie. Szał zakupów ogarnął i mnie. Oczywiście ozdób świątecznych już nie kupuję bo mam ich dość sporo, ale na kosmetyczno-świąteczne produkty mam ostatnio fazę.


I tak oto wczoraj w moje ręce wpadł taki śliczny bałwanek, który składa się z trzech kul musujących do kąpieli o zapachu lodów śmietankowych. 
Samo opakowanie wygląda cudownie, nadaję się idealnie jako prezent pod choinkę.
W środku kule są różnej wielkości. Czyli jak typowy bałwanek od najmniejszej do największej. 


Zapach jest bardzo przyjemny, delikatny, zdecydowanie śmietankowy. Jest on bardzo naturalny i mega słodki. 
Po wrzuceniu do wody kule świetnie musują. Synek był nią zachwycony. Oczywiście dwie pozostałe będą na kolejne dni. 



Jak dla mnie te kule to idealna zabawa dla dzieci w czasie kąpieli. Nie podrażniają skóry, nie uczulają. 



Za tak urocze opakowanie zapłaciłam 9,90 zł
Myślę, że warto zainwestować w taki umilacz kąpielowy.
Jestem ciekaw czy lubicie kule musujące ...