niedziela, 16 grudnia 2018

Bożonarodzeniowe ozdoby w skandynawskim wnętrzu, Favi.pl



Styl skandynawski to estetyka, do której nie pasują ociekające złotem, zbytkowne ozdoby świąteczne. Styl ten opiera się przede wszystkim na prostocie i umiłowaniu naturalności i takie też powinny być dekoracje na święta w tchnących Skandynawią wnętrzach ...


Sama wybierając ozdoby do aranżacji w stylu skandynawkim postawiłam na delikatne, bardzo proste ozdoby. Jako, iż w moim domu połączyłam styl glamur ze skandynawską prostotą nie mogło zabraknąć koloru srebrnego w świątecznych ozdobach.


Od pewnogo czasu chodziła za mną niewielka choinka, która miałaby wyglądać jak żywa. I tak oto trafiłam na wyszukiwarkę mebli i dekoracji  Favi.pl
W Favi.pl znajdziemy wszystkie niezbędne produkty do wystroju i aranżacji wnętrz.


Spośród ogromnego asortymentu zdecydowałam się na cudowną choineczkę w brązowej doniczce.
Choineczka jest piękna. 
I tak jak sobie wymarzyłam wyglada jak żywa ...


Na każdej z gałązek znajduje się do złudzenia przypominający śnieg. Na choineczce postanowiłam umieścić światełka w formie cieniutkiego druciku. 


Bardzo modna od kilku lata stała się choinka na pniu. 
Choinkę oczywiście zrobił mój mąż. Saneczki również to dzieło męża. Natomiast wielkiego krasnala zakupiłam w sieciówce. 


Kolejną rzeczą bez, której nie wyobarażam sobie klimatu świąt są światełka. Te piękne, migające  również zakupiłam w sklepie Favi.pl
W moich wnętrzach mam bardzo dużo "świecidełek". Lodowe sopelki, gwiazdki w chłodnym odcieniu wygladają  bajkowo w połączeniu z bielą.


Żeby nie było, że w moim domu są same białe dekoracje postanowiłam dodać troszeczkę ozdób w stylu glamur. Na choince zawisły srebrne bombki, śnieżynki. Postanowiłam również umieścić latarenki, świeczniki również w tym kolorze.


Bardzo prostym sposobem na świąteczną ozdobę domu jest zrobienie samemu wianuszka. U mnie powstał w kolorystyce biało-srebrnej.W środku umieściłam świecę, która dodaje uroku.


Wieńce, stroiki i innego rodzaju ozdoby niech zrobione będą z iglastych gałązek, kawałków kory, orzechów i szyszek, w roli bombek wystąpić mogą własnoręcznie wypieczone pierniczki, wełniane skarpety świąteczne lub papierowe ozdoby. 
Możliwości jest bardzo dużo. Trzeba tylko mieć własny pomysł i trochę chęci, aby wyczarować piękne Bożonarodzeniowe ozdoby.



Kochani nie zanudzam dłużej. Sami zobaczcie jak wspaniale się prezentują. Zapraszam was również do zapoznania się z pozostałym asortymentem  Favi.pl 


Na pewno każdy/każda z Was znajdzie coś co sprawi, że Wasz dom stanie się piękniejszy!
Gorąco polecam!