czwartek, 6 grudnia 2018

Zdrowa żywność prosto ze sklepu Bee.pl



Jakie są zasady zdrowego odżywiania według nowoczesnej dietetyki? Odżywiaj się regularnie, wybieraj produkty jak najmniej przetworzone, jedz jak najwięcej warzyw, a owoce w dwóch porcjach dziennie, ogranicz spożycie węglowodanów - to najważniejsze zalecenia dietetyków dotyczące zdrowego żywienia ...


Od siedmiu miesięcy sama w swoje życie wprowadziłam zdrową żywność oczywiscie nie chodzi mi tu o odchudzanie lecz zmniejszenie węglowodanów, które jak dotąd spożywałam w niezliczonych ilościach. Przede wszystkim wyeliminowałam z mojego menu słodycze, napaje i tłuste potrawy! Oto moja wskazówka na osiągnięcie sukcesu! 


Po za tym jem normalnie. Na moim talerzu lądują zarówno pierogi jak i kotlety ...
Mimo tego teraz wiem, że jestem dużo silniejsza, sprawniejsza a co wiecej schudłam prawie siedem kilo.


Każdego dnia staram się również robić zakupy z myślą o zdrowiu nie tylko moim, ale również mojej rodziny.

I tak oto w dniu dzisiejszym zaprezentuje Wam mój przykłądowy, wirtualny koszyk zakupowy, który pochodzi z internetowego sklepu Bee.pl
Bardzo często robię w nim zakupy, bo wiem, że towar, który tam posiadają jest doskonałej jakości i ma długą ważność.

Bee.pl to sklep z ekologicznymi kosmetykami i zdrową żywnością ...

I tak oto do mojego koszyka trafiły moje ulubione daktyle, których traktuję jako zastępce słodyczy. Kiedy nabiera mnie ochota jem same, ale robię pyszne, proteinowe batony.


Kolejny produkt bez którego nie wyobrażam sobie pysznych kulek mocy to żurawina, która dostarcza naszemu organizmowi wiele niezbędnych witamin. 


Masło orzechowe, olej kokosowy to produkty, których używam codziennie. Olej kokosowy używam do smażenia.


Woda kokosowa, Kawa Inka też trafiły do mnie .



Do mojego koszyka postanowiłam dołożyć czarną pastę do mycia zębów oraz szczoteczkę bambusową. Jestem strasznie ciekawa jak się spiszą. Te produkty mam pierwszy raz.


Kochani jak widzicie są to produkty zdrowe, ale również bardzo smaczne. 
Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem sklepu Bee.pl



Na pewno znajdziecie tam wiele ciekawych produktów dla siebie i swoich najbliższych.
Co więcej sklep Bee.pl do zamówienia dodaje coś naprawdę cudownego. Synek i ja byliśmy zachwyceni.
Co takiego znajdowało się jako gratis do zamówienia zaprezentuję w następnym wpisie ...
Koniecznie napiszcie czy kupujecie zdrową żywność ...