poniedziałek, 3 grudnia 2018

Dermokosmetyki tylko z topestetic



Nie każdy kosmetyk, który ma w nazwie „med”, to dermokosmetyk. Te skuteczne i dostępne kosmetyki pozwalają skutecznie poprawić kondycję cery i uzyskać efekty porównywalne do profesjonalnego zabiegu ...


Sama szukając odpowiednich dermokosmetyków przeznaczonych dla mojej cery trafiłam na internetowy sklep Topestetica, który w swoim asortymencie posiada  marki, do których mają  pełne zaufanie. Selekcji dokonują bardzo rozważnie opierając się na opinii najlepszych specjalistów (branżowych, lekarzy), własnych doświadczeniach oraz bazując na opinii klientów. 


Spośrod bardzo dużego  asortymentu po wcześniejszym dopytaniu się i uzyskaniu opinii zdecydowałam się na zestaw marki Be Brave. Oczywiście każdy kosmetyk zakupiłam osobno.
Kosmetyki tej marki przeznaczone są dla osób uprawiających sport. Ja osobiście  bardzo często chodzę na fitness , dlatego również to uwzględniłam  podczas wyboru  dermokosmetyków.


I tak do mojego wirtualnego koszyka trafiło kilka ciekawych produktów, które dziś Wam pokażę. Postaram się na blogu w niedalekiej przyszłości opisać każdy jak tylko wypróbuję.

Pierwszy produkt, ktorego szukałam dość długo to regenerujący i nawilżający tonik Be Brave Skincare&Sport


Tonik ten przeznaczony jest dla każdego rodzaju skóry również wrażliwej i naczyńkowej. 


Dzięki zastosowaniu technologii w połączeniu z unikalnymi właściwościami składników aktywnych  takich jak wyciąg z kwiatu róży francuskiej, ultralekki olejek z płatków róży damasceńskiej oraz proteiny ryżu , sprawia, że skóra odzyskuje optymalny poziom ph, staje się odświeżona i odzyskuje uczucie komfortu.



Na jego temat nie będę pisała za wiele bo chcę Wam go zaprezentować w osobnym wpisie.


Zdecydowałam się również na Nawilżający i wygłądzający koncentrat, który idealnie nadaje się pod makijaż.

Następny produkt to Przeciwsłoneczny krem SPF30 , który nakłada się pół godziny przed treningiem. Oczywiście jest to krem przeznaczony dla osób aktywnych latem, kiedy mamy doczynienia z dużą dawką promieniowania UV.




 .Kremik ten posiada w swoim składzie witamine C, dzięki czemu skóra staje się rozświetlona,promienna, ujednolica koloryt jak rownież niweluje zaczerwienienia.


Kochani o każdym kosmetyku tak jak pisałam powyżej postaram się napisać osobny wpis. Są to kosmetyki bardzo interesujące i na pewno jak tylko ich użyję dam zanć jak sie spisują.


Również zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem sklepu Topestetic. Znajdziecie tam mnóstwo rewelacyjnych i dobrych produktów renomowanych marek.

Koniecznie dajcie znać czy mieliście stycznosć z tymi dermokosmetkami i jak się u Was sprawdziły...