piątek, 30 listopada 2018

Zapachniało Japonią, niezwykłe zapachowe woreczki



Japońska kultura jest fascynująca, nieco zwariowana i mocno odmienna od europejskiej. Można ją kochać lub nienawidzić, ale nie można jej traktować obojętnie. Warto wybrać się na wyprawę do Japonii i bliżej poznać jej prawdziwe oblicze, zwiedzić przepiękne zabytki oraz skosztować azjatyckiej kuchni ...
Jednak nie każdemu jest dane wyjechać do Japonii, aby móc poznać tradycje, dlatego dziś pragnę Wam zaprezentować namiastkę tego co zdecydowanie przenosi Nas w rejony  dalekiej Japonii.


Mowa tutaj o marce Zapachniało, której kompozycje zapachowe zaklęte zostały  w maleńkich  woreczkach wykonanych  z tkanin użytych do wyrobu tradycyjnych japońskich kimon. Zawartość woreczków stanowią tradycyjne, starannie skomponowane, japońskie zapachy. Wykonane w 100% z naturalnych składników w postaci rozdrobnionego suszu. Nie zawierają żadnych wzmacniaczy czy konserwantów. 



Zamówione produkty dostajemy zapakowane w pięknych, czarnych, prostych a zarazem eleganckich pudełkach z logo marki na zakrętce.
Bardzo mi się podobają. Uwielbiam kolor czarny i muszę przyznać, że służą mi jako ozdoba pokoju.


Dodatkowo w środku produkt jest zabezpiczony wieczkiem.


W środku pudełeczka znajdziemy cudowne,bardzo kolorowe woreczki, które pachną obłędnie. Zapach jest mocny i podkreślę, że bardzo spoecyficzny. Nie każdemu przypadnie do gustu. Osobiście, bardzo mi się podoba,


Same woreczki przezentują się ślicznie. Będą nie tylko pieknie pachnąć, ale również stanowić niepowtarzalną ozdobę. 
Jedez z woreczków jes w kształcie serca. 


Zbliżają się Święta takie małe Japońskie cudeńka moga stać się wspaniałym pomysłem na prezent dla najbliższej osoby.




Zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Zapachniało.


Ja jestem oczarowana! Koniecznie napiszcie jak Wam się podobają takie oryginalne zapachy ...