sobota, 24 listopada 2018

Must have na zimowe dni czyli długie kozaczki plus świąteczny sweterek


Witajcie kochani!
Pogoda przez długi czas nas rozpieszczała. Cieplutkie słoneczko było z nami  do pierwszych dni listopada. Niestety ...
Teraz przyszło nam się borykać z mrozem, zimnem i wiatrem, który dokucza nam każdego dnia, a co za tym idzie,  zmieniamy garderobę z jesiennej na zimową. 


W tym roku  zdecydowanie w mojej garderobie pojawiło się sporo płaszczy, kurteczek z futerkiem jak również długie kozaki, które uwielbiam zestawić  z długimi swetrami.


Dobranie stylizacji do kozaków za kolano nie należy do najłatwiejszych. Tego typu obuwie jest bardzo efektowne i to dzięki nim powstała moja zimowa stylizacja, którą uwielbiam. "Dorwanie" idealnych kozaków dla moich szczupłych nóg było bardzo mozolne ...


 Przede wszystkim musiały się bez problemu dopasowaywać do nogi i co najwazniejsze zgrabnie wyglądać.


Po długich poszukiwaniach trafiłam do internetowego sklepu Gemre, gdzie wypatrzyłam te śliczne, długie, czarne kozaczki, które idealnie przylegają do mojej nogi.
Kozaki posiadaja złote zamik i sznurki dzięki, którym możemy ścisnąć górną część buta, aby nie zsuwał się z nogi. 




To dzięki nim mam przyjemnośc zaprezentować Wam moją zimową stylizację.


W tych kozakach zakochałam się od pierwszego wejżenia. Są mega wygodne, bardzo solidnie zrobione i co wiecej mają metalowy czubek, dzięki czemu nie ma możliwości obdarcie co często się zdarza w stosunku do innych butów.


Kozaczki są płaskie więc możemy śmiało nosić je zarówno na co dzień jak i od świetą. 



Według mnie długie  kozaki w czarnej kolorystyce to obowiązkowy element każdej garderoby. 
W swojej stylizacji postanowiłam połączyć kozaki z białym, długim, mięciutkim sweterkiem z przesłodkim, cekinowym reniferem, który przypomina magiczny kilmat Świąt, które niebawem będziemy obchodzić.



Kto powiedział, że sezon rajstopowy kończy się z pojawieniem pierwszych mrozów? u mnie jest odwrotnie ...
Z takimi kozakami śmiało możemy założyć rajstopy i być pewnym, że nie tylko modnie wyglądamy, ale również jest nam ciepło.


Kilka dodatków w złotej kolorystyce czyli delikatny naszyjnik marki Dedikante oraz złote wkręty dopełniły całość.


Kochani jak widzicie kozki wyglądają przepięknie. Dla osób, które chcę zapoznać się z ofertą sklepu zapraszam na ich stronę - TUTAJ.



Gemre to sklep, który oferuje nie tylko modne damskie buty, ale również męskie i dziecięce. Każdy znajdzie coś dla siebie co sprawi, że poczujecie się naprawdę wyjątkowi.



Nadchodzi świąteczny czas, więc warto zaglądnąć. Może tam uda Wam się wybrać kilka bucików, które mogą stać się świetnym pomysłem na podarunek dla najbliższych.





Koniecznie napiszcie jak Wam się podoba moja stylizacja ...