sobota, 17 października 2020

Bracelet Yourself , niepowtarzalna bransoletka z kryształu górskiego

 Witajcie kochani!

Za oknem deszczowo i jesiennie, świece odpalone, synek ćwiczy na poniedziałkowe zajęcia w szkole muzycznej a ja mam chwilę na zaprezentowanie Wam przepięknej bransoletki, która została ręcznie wykonana przez mega zdolną osóbkę. 



Brancelet Yourself to przepiękne ręcznie robione bransoletki, wykonywane przy użyciu kamieni szlachetnych miedzy innymi kryształu górskiego, agatu i wielu innych. 




Wybierając biżuterie dla siebie miałam nie lada dylemat, którą wybrać. I tak po długim namyśle zdecydowałam się na Pinky czyli bransoletkę z kryształu górskiego, która dodatkowo została ozdobiona różowo-złotym hematytem.

KRYSZTAŁ GÓRSKI ZWANY JEST KRÓLEM KRYSZTAŁÓW

Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Samą bransoletkę dostajemy zapakowaną w ekologiczne pudełeczko z logo marki na przodzie. Powiem Wam, że mimo prostoty jest bardzo eleganckie i nietuzinkowe. 

Sama bransoletka jest bardzo delikatna, taka jaka lubię. Wykonana jest na najwyższym poziomie. Osoba, która tworzy takie cuda wkłada w swoja pracę całe swoje serce. Bransoletkę bardzo fajnie się zakłada ponieważ jest tak wykonana, że wystarczy pociągnąć za dwa końce i dopasowuje się do nadgarstka. Świetnie się trzyma i stanowi niebanalna ozdobę. 

Przepiękne kuleczki kryształu górskiego bardzo fajnie się mienią. Jestem nią zachwycona !Jeżeli podoba Wam się również moja bransoletka to zapraszam na instgram marki, gdzie możecie dokonać zamówienia. 

SPOGLĄDAJĄC NA SWÓJ NADGARSTEK, WIEDZ, ŻE JESTEŚ PANIĄ SWOJEGO LOSU I DOCEŃ ILE SOBIE ZAWDZIĘCZASZ ...