piątek, 9 października 2020

Pupa Bird, paletka multifunkcyjna, Notino.pl


 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam fantastyczną paletkę multifunkcyjną, która zachwyca swoim wyglądem. Mowa tutaj o Pupa Bird czyli uroczym, pastelowy ptaszku, który kryje całą masę rewelacyjnych produktów do twarzy, oczu i ust. Oczywiście takie cudo zakupiłam na Notino.pl

Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

PUPA Milano to włoska marka kosmetyków, która tłumaczona na język polski oznacza  "lalka" i powiem Wam szczerze, że produkty, które oferowane są przez nią kojarzą mi się właśnie ze światem zabawek. 


Kosmetyki PUPA zachwycają!

Przeglądając ofertę marki na Notino.pl miałam nie lada dylemat, którą z kilku paletek wybrać. Powiem szczerze, że jak tylko zobaczyłam te urocze palety w kształcie pastelowych ptaszków, wiedziałam, że muszę którąś wybrać. I tak po długim namyślę zdecydowałam się na PUPA Bird 4. Paletka ta zawiera korektor do twarzy, dwa róże do policzków, dwa rozświetlacze, bazę pod cienie, sześć cieni do powiek, kredkę do oczu, aplikator, błyszczyk oraz wbudowane lusterko. 

Paletkę dostajemy zapakowaną w eleganckie, czerwone pudełko na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje na temat produktu. Samo opakowanie wygląda cudnie. W środku po otwarciu naszym oczom ukazuje się dość duży ptaszek z logo marki na przodzie. 

Otwieranie tej paletki jest bardzo proste. Rozkładana jest na trzy części, które jednocześnie są ze sobą spojone. Po rozłożeniu, mamy wszystkie kosmetyki na jednym miejscu do dyspozycje. Jeżeli chodzi o kolorystykę jest ona naturalna, uniwersalna. Produkty znajdujące się w niej sę naprawdę wysokiej jakości. Jestem najbardziej zachwycona pigmentacją oraz rozświetlaczami. 


Cienie bardzo fajnie rozprowadzają się po powiecie, są trwałe i pięknie podkreślają oko. Kochani jak widzicie kasetka w kształcie ptaszka wygląda obłędnie. U mnie stanowi przepiękną i niebanalną dekorację mojej toaletki. 

Kochani serdecznie zapraszam Was na Notino.pl, gdzie znajdziecie również inne warianty tych kasetek. Taka paletka może stanowić idealny pomysł na prezent dla każdej kobiety. Gorąco polecam!