niedziela, 11 października 2020

Domowe SPA! Wieczorna pielęgnacja z naturalnymi kosmetykami Uzdrovisco


 Witajcie kochani!

Pogoda za oknem nie zachęca do niedzielnego spaceru więc mam chwilkę, aby zaprezentować Wam fantastyczne kosmetyki, które od kilku dni pomagają mi zadbać o moją cerę w porze wieczornych rytuałów. Mowa tutaj o marce Uzdrovisco  i jej produktach. 

Uzdrovisco to marka, która w swojej ofercie posiada kosmetyki, które są naturalne, w których znajdziemy 99% składników naturalnych , w większości certyfikowanych.

Przeglądając asortyment marki miałam nie lada dylemat, które produkty wybrać. Marka oferuje bardzo wiele fajnych, naturalnych kosmetyków. Po długim namyślę zdecydowałam się na trzy.


Pierwszy z nich to Fitodozujaca ampułka -booster  wzmacniająca i odbudowująca. Aktywna formuła naprawcza, nawilżająca, odbudowująca i ujędrniająca. Zdecydowanie idealna dla suchej skóry i problematycznej. 

Stawia na zaawansowane, naturalne, biologicznie aktywne rozwiązania, by intensywnie redukować suchość, szorstkość, wzmocnić i ujędrnić skórę. 



Kolejny kosmetyk bez, którego nie wyobrażam sobie wieczornego pielęgnacyjnego rytuału to Fitodozujący wieczorny krem redukujący zmarszczki. Krem ten przeznaczony jest do kobiety dojrzałej, a szczególnie ze skórą suchą i skłonną do przesuszeń, która poszukuje bogatych, naturalnych formuł o wielkiej sile wnikania i działania aktywnego. Ostatni produkt, który trafił do mojego wirtualnego koszyka to Fitoaktywny tonik -esencja bezwacikowy, nawilżający. Tonik ten przeznaczony jest dla kobiet niezależnie od typu cery, która poszukuje aktywnych, naturalnych formuł o wielkiej sile przywracania skórze  naturalnego pH po myciu. 

Kochani wszystkie te produkty dostajemy dodatkowo zapakowane w kartonowe pudełeczka na których znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. Same opakowanie jest bardzo ładne, czytelne. Kochani używam tych produktów od kilku dni i już teraz mogę się Wam pochwalić rewelacyjnym działaniem. Moja skóra była przesuszona, sucha a teraz ten problem znikł. Krem bardzo fajnie nawilżył skórę, nie przetłuszcza jej. Oczywiście na dzień nakładam tylko boster pod krem, ale widać efekty gołym okiem. Co więcej produkty te są  naturalne, nie podrażniają. Kochani koniecznie wypróbujcie bo naprawdę warto!