niedziela, 25 października 2020

Flormar czyli nowości makijażowe już u mnie!


 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam moje makijażowe nowości od marki Flormar. Jesteście ciekawi jak się spisują i co takiego przywędrowało do mnie? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Flormar to włoska marka, której historia powstania sięga lat 70-tych minionego stulecia. Wysokie standardy wyrobu kosmetyków przyczyniły się do ciągłego odnoszenia sukcesów na rynku kosmetyków kolorowych. W swojej ofercie kosmetyków kolorowych posiadają rozbudowany asortyment. Na uwagę przede wszystkim zyskują z całą pewnością świetnie napigmentowane i idealnie dobrane pod względem kolorystycznym cienie do powiek. 


W moim zamówieniu znalazło się kilka produktów, które wybrałam spośród wielu oferowanych przez markę. I tak na pierwszy rzut trafiła fantastyczna paletka cieni do powiek w bardzo naturalnych odcieniach brązu i beżu. Dziś miałam przyjemność pierwszy raz ją użyć i stwierdzam jedno ... jest genialna! Cienie świetnie nanosi się na powiekę, co więcej nie osypują się a wszystkie są matowe. Jestem z niej mega zadowolona. Dodatkowo dołączony jest aplikator, którym nakładamy cienie.

Kolejny produkt to podkład długotrwale kryjacy, który fantastycznie zlewa się ze skóra. Mój odcień to Soft Beige. Ma jedwabistą, kremową konsystencję, dzięki czemu doskonale pokrywa niedoskonałości. 

Kolejny produkt, który do mnie trafił to róż do policzków, który pięknie podkreśla i rozświetla kości policzkowe. 


Błyszczyk i pomadka to kolejny produkty marki Flormar. Błyszczyk wybrałam w delikatnym kolorze, który podkreśla. Natomiast pomadka jest w dość intensywnym kolorze, idealna na wielkie wyjścia. Ostatnią nowością marki jest tusz do rzęs cudownie podkręcający i wydłużający rzęsy. Ma bardzo fajną szczoteczkę, dzięki czemu nie skleja rzęs.



Kochani są to produkty, które dopiero zaczęłam testować. Wczoraj będąc na zakupach w Drogerii Rossmann widziałam bardzo fajne promocje na te produkty. Jeżeli chcecie to zachęcam do skorzystania. Podkład i paletka to jak na razie moi faworyci. Gorąco polecam!