sobota, 10 października 2020

Modowe Hity Jesieni! W roli głównej kardigan Marathen Powder polskiej marki Merribel


 W większości sklepów już od kilku tygodni pojawiły się jesienne nowości a wśród nich nasze ulubione swetry, które w tym sezonie są hitem. Różnorodne pastelowe barwy i fasony sprawiają, że przyciągają nasza uwagę. 


I mimo, że w sieciówkach takich swetrów jest bardzo dużo to powiem Wam, że miałam problem, aby odszukać  ten idealny, który spełni moje oczekiwania.



Przeglądając internetowa ofertę w poszukiwaniu pastelowego kardiganu trafiłam na polska markę Merribel.

Merribel to polska marka, która projektuje oraz szyje sukienki na każdą okazję. W swojej ofercie posiada również modne spódnice, koszule, tuniki oraz swetry. Spośród bardzo dużego asortymentu zdecydowałam się na przepiękny, długi kardigan w kolorze pudrowego różu. Jak tylko zobaczyłam go wiedziałam, że musze go mieć. Moja uwagę przykuły również inne modele sweterków w pięknych jesiennych kolorach. 

Przesyłka od momentu zamówienia dortarła do mnie bardzo szybko. Całość była starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu w czasie transportu. 

Po otwarciu pudełka moim oczom ukazał się długi, pudrowy sweterek w formie płaszcza, który wykonany jest z przepięknych splotów. Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości tego kardiganu. Miałam wiele podobnych, ale żaden nie była tak starannie uszyty. 


Kardigan ten po nałożeniu wygląda niepowtarzalnie. Pewno większość z was zapyta mnie jaki rozmiar wybrać. Kochani to jest rozmiar uniwersalny i tak naprawdę będzie pasował na szczupłe osoby takie jak ja jak i na Pani o szerszych i większych wymiarach. 

Sweterek ten jest bardzo elegancki i jest niezapinany. Rewelacyjną sprawą jest to, iż posiada ściągane rękawy, który śmiało możemy podwinąć i nie będą nam opadać. 


Kochani jak widzicie kardigan prezentuje się świetnie. Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem marki Merribel. Cena mojego sweterka to wydatek 177 zł Warto zainwestować w tak fantastyczny i dobry produkt! Zdecydowanie polecam!