czwartek, 8 października 2020

Modnie i wygodnie z Aloha From Deer



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę wam zaprezentować hit tegorocznej jesienni, który zawitał na modowe wybiegi a mianowicie jego dolną część. Dres bo o nim tu mowa to nie ubranie, ale styl życia - co raz częściej można się spotkać z takim stwierdzeniem i podejściem do odzieży sportowej, która towarzyszy nie tylko wielbicielom sportu, ale również osobom z branży modowej i tym którzy bacznie podążają za panującymi trendami. 

Tym razem chcę Wam zaprezentować moje dresowe perełki, które przywędrowały do mnie prosto od marki Aloha From Deer.

Aloha From Deer została założona w 2012 roku i od tego czasu triumfuje w świecie mody. Lansując trend pełnego zadruku zdołała zdobyć sobie szerokie grono zwolenników na całym świecie. Miedzy innymi pokochały tą markę: Anja Rubik, Ketty Perry, Mike Tyson, Robbie Wiliams i wiele innych!


Powiem Wam, że przeglądając ofertę marki miałam nie lada dylemat  na co się skusić. I tak po dość długim namyślę do mojego wirtualnego koszyka trafiły przepiękne, proste  spodnie dresowe z białą grafiką w postaci napisów, które znajdują się zarówno z przodu jak i z tyłu spodni. 

Ostatnio marka wprowadził również przepiękne maseczki, które możemy zakupić dla całej rodziny. Ja skusiłam się na dwa modele: przepiękną maskę z tygrysem oraz printem Disneya.


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Całość była bardzo starannie zabezpieczona, zamawiając nie musimy martwic się, że cos może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. Modne i wygodne tak można określić joggery  Aloha From Deer.

Mój model to spodnie dresowe Seriously czyli model, który nadaje się zarówno dla chłopaka jak i dziewczyny. Model ten posiada ściągane nogawki dzięki czemu pięknie odsłania i podkreśla kostkę i łydkę. Orginalny print sprawia, że staja się niebanalną rzeczą w naszej garderobie. Idealne zarówno do sportowej jak i eleganckiej stylizacje.


Bardzo modne stało się łączenie sportowej mody z wysokimi szpilkami wiec te spodnie będą idealnie nadawać się do takiej właśnie stylizacji. Jeżeli chodzi o jakość to zdecydowanie te spodnie klasują się na pierwszym miejscu. Marka zadbała o każdy najmniejszy detal!



Grafika na spodniach jest wykonana w sposób idealny! Mój rozmiar to XS, ale mimo tego jest na mnie luźny. Tak więc serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem marki Aloha From Deer. Znajdziecie tam wiele stylowych perełek, które odmienia wasze stylizacje!