wtorek, 1 lipca 2014

Lato,lato ,lato czeka...krem ochronny dla dzieci i niemowląt Dax Sun

Witajcie!

Jadąc ostatnio nad jezioro pierwszą rzeczą ,którą zrobiliśmy to było udanie się do drogerii po krem ochronny dla Naszego bobaska.Synek miesiąc temu skończył roczek więc szukaliśmy kosmetyku,który w 100% zapewni mu ochronę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.




Jako stali klienci w Rossmanie natrafiliśmy na krem Dax Sun z wysokim filtrem ochronnym dla dzieci i niemowląt ...oczywiście bez zastanowienia kupiłam go i ruszyliśmy w drogę ...cena bardzo fajna bo zapłaciłam za niego 14,99zł albo 13,99 zł ...dokładnie nie wiem ...

Czy było warto skusić się na ten krem?o tym przekonacie się już za chwilkę...



Krem znajduje się w bardzo kolorowej tubce ...mój synek bawił sie nim całą drogę ...
Krem jest koloru białego o delikatny i bardzo przyjemnym zapachu.Nie spowodował u mojego synka podrażnienia.Świetnie się rozsmarowuje i nie pozostawia tłustego nalotu....szybko się wchłania.
Krem ten posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.Nie zawiera parabenów.


Krem ten zmieści jest niewielkich rozmiarów...tak więc nie będzie problemu z jego przechowywaniem...


Ja kupiłam krem ,który ma bardzo wysoki filtr ochronny...ale możecie kupić również kremy z mniejszym filtrem .


Kochani jak najbardziej wam go polecam...bo najważniejsza w czasie wakacji jest ochrona Naszych pociech...oczywiście i ochrona Naszej skóry jest bardzo ważna !!!


Kochani pozdrawiamy i życzymy miłego dzionka:*
Zapraszam was na Moje letnie rozdanie 



Buziaki...


46 komentarzy:

  1. ja mam tak wrazliwą skórę, że sama używam kremów ochronnych dla dzieci, teraz wyjeżdżam na wakacje niedługo o bede musiała jakiś kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym przebywała na słońcu to też wybrałabym tak wysoką ochronę.

    OdpowiedzUsuń
  3. SPF 50 to idealny krem z filtrem dla mnie :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sama uzywam wysokiego filtra. bardzo fajny i mądry zakup. i w sumie mało dlas za niego u mnie takie dla dzieci to po 35zł nawet;/
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku zdecydowałam się na Ziaję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ochrona to podstawa my w tym roku postawiliśmy na Nivea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jeszcze z nivea nie miałam nic ,dla siebie mam z Mythosa

      Usuń
  7. Ochrona to podstawa my w tym roku postawiliśmy na Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam tak wysokich filtrów ale dziecię jak będę miała na pewno będę smarować 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPRASZAM SERDECZNIE NA ROZDANIE U MNIE NA BLOGU:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również słońca unikam i nie stosuję żadnego kremu, ale Dzieciaczki trzeba chronić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja przyjaciółka zawsze kupuje ten krem dla swojego malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja przyjaciółka zawsze kupuje ten krem dla swojego malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba kupię go dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miejmy nadzieję że będzie okazja wypróbować te kremiki , bo u mnie to pada ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana a u nas też od poniedziałku zimno i mokro ...oby ...:D

      Usuń
  15. SPF 50 u dzieciaczków to konieczność...

    OdpowiedzUsuń
  16. taki filtr dla dzieci to idealna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz go widzę, ja w tym roku mam 50 z Soraya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha ja miałam w tamtym ...też fajny

      Usuń
  18. szukam czegos dla synka wlasnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to polecam ten kremik,bardzo fajny i tani

      Usuń
  19. Fajnie bo właśnie też muszę kupić krem

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kremik i myślę,że dla mnie tez by się nadawał.
    Piękne zdjęcie, śliczna mama i słodki synek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Karolinko:*gorąco pozdrawiam :*

      Usuń
  21. Czy mi się wydaje, czy trochę się tu zmieniło? :) Fajny krem, my używamy Flos-leku na przemian z Linomagiem :) http://podkarpackiemamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne to ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie, że stosujesz filtry dla malucha, sporo mam o tym zapomina ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ochrona przed słońcem to ważna sprawa, zwłaszcza, jeśli chodzi o Dzieciaczki, które mają bardziej wrażliwą skórę niż dorośli.
    Krem jak najbardziej warty uwagi, jak będę miała swoje Pociechy, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie dla dzieci najlepiej sprawdzał się nivea jak dobrze pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sama czasem sięgam po kosmetyki ochronne dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam aktualnie z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń