wtorek, 15 lipca 2014

Coloris Cosmetics-zapowiedz testów

Witajcie!

Wczoraj listonosz zawitał do mnie z długo oczekiwaną przesyłką od pani Barbary z firmy Coloris z ,którą obecnie współpracuje .


Firma ma  to prywatna polska spółka, przedsiębiorstwo typu ODM tworzące i produkujące kosmetyki sprzedawane pod obcymi markami. Należą do nich kosmetyki do depilacji  - kremy i woski oraz szeroka gama kosmetyków do makijażu, pielęgnacji paznokci, ust oraz ciała. Produkują  masy kosmetyków tworzone według własnych formulacji i sprzedają je w formie „bulk product” lub konfekcjonujemy w zależności od wymagań klientów.

Na pewno jesteście ciekawi co znalazło się w mojej paczuszce...a powiem Wam ,że wszystko to co przydaje się każdej kobiecie ....i powiem Wam ,że już od wczoraj dwa produkty zostały wytestowane ....ale czy się sprawdziły?tego Wam nie zdradzę ....



...Te oto kosmetyki znalazły się w mojej paczce od firmy Coloris....


1.Wiśniowy balsam do ust z delikatnym efektem chłodzenia
2.Witaminizowana,odżywcza oliwka do paznokci na bazie olejku arganowego


3. Truskawkowy peeling do ust odżywiający i wygładzający naskórek.
4.Maseczka oczyszczająca - cynkowa


5.Zestaw do łagodnej depilacji twarzy...krem+balsam
6.Serum-totalna regeneracja do stóp



Kochani jestem bardzo zadowolona z tej paczuszki bo każdy kosmetyk jest dla mnie totalną nowością i każdy jest niezwykle przydatny ...oj czeka mnie bardzo miłe testowanie .

kochani zapraszam was już teraz do odwiedzenia strony Coloris...


 Kochani życzę miłego dzionka i pozdrawiam 



40 komentarzy:

  1. Serum do stóp u mnie sprawdziło się świetnie:) odpowiednio zadbało o stopy i pięty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to fajnie ,ja dziś zaczełam je stosować

      Usuń
  2. Same wspaniałości :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,już nie mogę doczekać się recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no karolinko ...cierpliwości :*****buziaki

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. bardzo fajne ,szczególnie krem do depilacji,bo widze go pierwszy raz i jest maga swietny :D

      Usuń
  5. Miłego testowania !! ;) Czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super gratuluję!!Ja znam tylko peeling do ust:)
    Miłych testów!!

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemnych testów, ciekawe czy ten olejek do skórek sie u Cb sprawdzi bo ja go mega lubie

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania, babeczkowy błyszczyk wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też kusi ,ale kochana to nie błyszczyk a peeling do ust

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. bardzo fajne,używalam juz go i świetnie wygładza

      Usuń
  10. Gratki ;)
    u mnie pomadka się sprawdziła ale peeling cukrowy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego testowania. Fajnie jak sie dostanie praktyczne rzeczy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Również życzę miłego i owocnego testowania :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego testowania. Miałam tą maseczkę oczyszczającą ale jakoś mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej jestem ciekawa peelingu do ust i maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak wypadną testy. Nie znam tej firmy. Zaciekawił mnie szczególnie peeling do ust :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ile nowości, miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O proszę, nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawią mnie kosmetyki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miłego testowania, mam nadzieję że wszystko się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię ich lakiery do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam to serum do stóp, czeka na swą kolej, ale czytałam wiele dobrych recenzji, więc pokładam w nim nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna zawartość paczuszki, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń