poniedziałek, 14 lipca 2014

Isana Brzoskwiniowa pianka do golenia

Witajcie!

Ostatnio będąc na zakupach w Rossmannie natrafiłam na piankę do golenia o zapachu brzoskwini .Oczywiście nie jest to mój pierwszy zakup tej pianki -wcześniej kupowałam piankę firmy Isana do skóry wrażliwej-bezzapachową.Tak więc postanowiłam tym razem wypróbować Brzoskwiniową ....Czy pianka sprawdziła się u mnie?Czy zakupie ją jeszcze raz? 

O tym zaraz napiszę ....



Opis produktu...

Przeznaczona do golenia na mokro dla kobiet. Przyjazna formuła z aloesem i witamina E. Łagodzi podrażnienia i pielęgnuje skórę nóg oraz okolic ramion i bikini. Testowana dermatologicznie.
Opakowanie różni się od poprzedniej wersji węższym korkiem.


Skład: Aqua, Palmitic Acid, Triethanolamine, Glycerin, Butane, Propane, Aloe Barbadensis Gel, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-7, Tocopheryl Acetate, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, CI 16255, CI 19140.


Moja opinia...



Pianka Isana znajduje się w opakowaniu przypominającym antyperspirant.Po naciśnięciu wydobywa się ciemno-pomarańczowy żel,który w błyskawicznym tempie zmienia się w piankę .


Zapach pianki rzeczywiście jest brzoskwiniowy co dodatkowo jest jej atutem.Moim zdaniem ta pianka od tej do skóry wrażliwej różni się tylko zapachem.Bardzo fajnie nawilża i wspaniale wygładza skórę nóg w czasie depilacji.Nie podrażnia.


Cena jest bardzo niska -kupiłam ją za nie całe 6 zł ...wcześniej kupowałam piankę Satin Care - i powiem szczerze,że wolę bardziej tą .


Kochani oczywiście polecam Wam kupno tej pianki -nie warto przepłacać -a nie tylko zaoszczędzicie ale zyskacie piękną,gładką i nawilżoną skórę .

Pozdrawiam was i życzę miłego dzionka :*






31 komentarzy:

  1. Miałam ją kiedyś i byłam zadowolona :) Choć nigdy nie pamiętam, aby ją wrzucić do koszyka, radzę sobie zwykłym żelem pod prysznic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję filetową i jestem zadowolona ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś, ale zwykła wersje

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam tylko męskich żeli do golenia, teraz mam nivea i bardzo dobrze się u mnie sprawdza, a zapach mi nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzoskwinia hm brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupic następnym razem ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tę piankę i byłam bardzo zadowolona :) teraz planuję kupić żel też z Isany w fioletowym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ją ;)

    Zapraszam na relacje z Fashion Week Berlin.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jej, ale dużo dobrego o niej słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będę w Rossku to na pewno kupię :) Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, póki co to pławię się w Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś używałam Isanę i nie była dla mnie,teraz miałam jakąś różową co wykończyłam i byłam całkiem przyjemna

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że są takie pianki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy jej nie miałam ale za taką cenę bardzo chętnie wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam jeszcze tej wersji, ja aktualnie w domu mam tą z fioletową nakrętką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wypróbowałabym tę piankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupuję najtańsze, dla mężczyzn, są też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś używałam jej namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. za taką cenę chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też lubię tą pianką i często ją kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. może kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię jej używać ;)) jest okey
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Krążę obok tej pianki już jakiś czas i chyba najwyższa pora wsadzić ją do koszyka :)

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie się pianki z Isany nie sprawdzają, podrażniają mi skórę ;/

    OdpowiedzUsuń