piątek, 18 lipca 2014

Garnier Żel-krem oczyszczający

Witajcie!

Kochani dziś przedstawię Wam kolejny kosmetyk z serii Moje oczyszczanie tym razem będzie to żel-krem od Garniera,który to trafił do mnie przypadkiem ...gdzieś ,do czegoś dostałam go gratis i tak oto postanowiłam go używać .na początku miałam mieszane uczucia bo od dłuższego czasu stosuje piankę .
Tak więc poznajcie moją kosmetyczną nowość ...



Opis produktu...

Garnier Czysta Skóra Żel-krem oczyszczający 150 ml. Antybakteryjna formuła wzbogacona w mineralny cynk, znany ze swoich właściwości regulujących produkcję sebum, dogłębnie eliminuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum, które mogą zatykać pory i powodować powstawanie niedoskonałości. Jego kremowa i nietłusta konsystencja z ekstraktem z aloesu łagodnie oczyszcza, koi wrażliwą skórę i oferuje jej poczucie komfortu.


• cynk + ekstrakt z aloesu
• łagodnie odblokowuje pory
• przeciw zanieczyszczeniom do skóry wrażliwej
• skóra problematyczna


Moja opinia...

Krem-żel znajduje się w gumowej tubie .Żel-krem jest koloru mlecznego,Bardzo wydajny,wystarczy niewielka ilość,aby dokładnie oczyścić twarz.Delikatnie matuje i wygładza,nie wysusza skory twarzy.


Żel-krem ten kupicie w każdej drogerii ,ja widziałam go już za 13,99 zł.Kochani u mnie ten krem-żel sprawdził się ,używam go sporadycznie .Spełnia swoje zadanie i świetnie oczyszcza ....to dla mnie jest priorytetem jeśli chodzi  o kosmetyki oczyszczające .Polecam go również osobą z cerą tłustą .


Kochani lubicie kosmetyki Garnier? a może znacie ten żel?
pozdrawiam gorąco w ten pochmurny i deszczowy dzionek 
buziaki 





37 komentarzy:

  1. Moja skóra nie cierpi produktów z tej serii ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam w ogóle tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też się sprawdził. Lubię go i od czasu do czasu gości w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam go sporadycznie ,ale jest dobry

      Usuń
  4. Nie znam tego żelu :) Skoro nie wysusza i nadaje się do cery tłustej, to chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, muszę wypróbowac :) na codzień używam szczotki do twarzy i w takim połączeniu pewnie sprawdzi się super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego żelu, ale duży plus za to, że nie wysusza;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny mam go i się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam wiele tego typu produktów i je lubię, tego Garniera jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam żelu z Garniera, ale nie wiem czy to był ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie żele garniera przesuszają mi buzię :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki tej firmy. Tego żelu nigdy nie miałam ale skoro dobrze oczyszcza i nie wysusza skóry to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Monia niestety nie przepadamy za tą marką i mieliśmy kiedyś z tej linii dwa produkty i się nie sprawdziły niestety.
    Buziole;*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ogólnie lubię kosmetyki Garniera, ale tego żelu-kremu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Garnier, jeśli chodzi o żele, jakoś mi nie podchodzi, wolę np. Nivea Pure Effect :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubie z garniera podobny żel+peeling+maska :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny produkt, pewnie by się u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam go ale pewnie u mnie by też dał radę.

    OdpowiedzUsuń
  19. oj dawno nie miałam nic z Garniera. A gdzie widziałaś ten żel za 13?

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ich produkty ale tego nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  21. z garniera często kiedyś kupowałam mleczka do demakijażu, ale ich żeli oczyszczających nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go , lecz u mnie się nie spisał niestety.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ostatnio kupiłam sobie krem z garniera do twarzy niedługo dodam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie spotkałam go nigdy wcześniej ;)
    Kiedyś używałam Garnier Czysta Skóra 3w1 i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę go, właśnie szukałam dobrego żelu do oczyszczania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię kosmetyki Garnier i dość często po nie sięgam, ale tego produktu nie znam, zaciekawił mnie i muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam, ale jak wykończę swoje żele i pianki to chętnie po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń