piątek, 11 lipca 2014

Mythos krem do stóp z peelingiem od Flax

Witajcie!

Na pewno każda z was w szczególny sposób dba o swoje stopy zwłaszcza latem.Uwielbiam dwa,trzy razy w tygodniu poświecić czas na Spa dla moich stóp.Ostatnio towarzyszy mi w tym przyjemnym czasie Grecki kosmetyk ,który ułatwia i uprzyjemnia mi ta chwilę relaksu.Jest nim krem-peeling do stóp ,który mam przyjemność testować dzięki firmie Flax z którą obecnie współpracuje.



Kosmetyki Mythos są mi bardzo dobrze znane - szampon,mydła są wspaniałe i  bardzo skuteczne....jest to jedna z moich ulubiony marek kosmetycznych.
Czy Ten peeling również wzbudził u mnie tyle sympatii co szampon?Czy przyniósł oczekiwane rezultaty ?...O tym dowiecie się już za chwilę ...



Opis produktu...

SUBSTANCJE AKTYWNE: pestki oliwki, masło oliwkowe, pumeks z lawy, piasek wulkaniczny, biała i zielona glina, olejek miętowy


DZIAŁANIE: naturalne, silne złuszczanie, maseczka z właściwościami nawilżającymi, głębokie czyszczenie i odżywianie, antyoksydant, tonizujący mikrocyrkulacje, jędrność i świeżość

Moja opinia...

Peeling znajduje się w gumowej tubce ...opakowanie bardzo oryginalne ,proste ,przyciągające wzrok.peeling-krem jest koloru kremowego z czarnym i brązowym piskiem.


Jest ich dużo .Peeling bardzo fajnie oczyścił skórę moich stóp.Delikatnie ją nawilżył i świetnie wygładził.Ja stosuję go dwa razy w tygodniu .


Oczywiście peeling ten należy do kolejnych moich ulubieńców kosmetycznych .
Jeżeli jesteście nim zainteresowani zapraszam TUTAJ-znajdziecie tam inne Greckie rarytasy kosmetyczne .
Peeling możecie kupić za 28,91zł-cena dość wysoka ,ale moim zdaniem warto zainwestować w coś co przynosi rezultaty .


kochani życzę miłego dzionka 


33 komentarze:

  1. jeszcze nigdy nie miałam specjalnego peelingu do stóp, muszę wypróbować. lubię kosmetyki mythos

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro wart tej ceny to faktycznie musi być dobry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajnie ten peeling się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu mnie namówiłaś,:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy nie miałam jeszcze produktów :). Ciekawy peeling. Cena niska nie jest, ale skoro warto :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. te greckie kosmetyki bardzo mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie nim, moje stopy są raczej mało wymagające, więc na pewno byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny peeling, jak widać trzeba nie raz dać większą cenę, by uzyskać efekty

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, nie miałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do stóp stosujemy tylko peeling taki jak do całego ciała, ale tym nas bardzo zachęciłaś, przydałby się.
    Buzi Monia;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie te kosmetyki, ale jakos niema okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. na lato jak znalazł, żeby stopy wyglądały super

    OdpowiedzUsuń
  13. jestnie z tej firmy miałam okazję używać żel pod prysznic, ale ciekawią mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam kilka kosmetyków Mythos, może i na peeling się kiedyś skuszę. Ja dzisiaj kupiłam sobie tarkę elektryczną w Biedronce do stóp właśnie :) Mam nadzieję, że będzie z niej pożytek, bo jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz mi też przydałaby się taka tarka

      Usuń
  15. Kuszą mnie kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moje stopy wołają o pomoc, więc ten peeling byłby idealny

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. świetny jest i polecam bo tak jak piszesz warto

      Usuń
  18. wygląda na to że jest fajny, potrzebuję jakiegoś dobrego peeling więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno już nie używałam peelingu, obecnie wystarcza mi zwykła tarka do stóp

    OdpowiedzUsuń
  20. Peelingi do stóp mnie nie przekonują - nie ma to jak pumeks/tarka. Wolę kupić droższy krem do stóp, a z peelingu zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie czekam na efekty skarpet złuszczających, więc od peelingów mam wolne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze peelinguję stopy tym samym co resztę ciała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena faktycznie wysoka, ale skoro mówisz że spisuje się super to sama chętnie bym wypróbowała ! Z Mythosa nie miałam niestety nic :( ale na swojej chciejliście mam parę kosmetyków 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na razie siedzę ze skarpetami złuszczającymi na nogach :P

    OdpowiedzUsuń