czwartek, 3 lipca 2014

Chciejlista

Witajcie!

Dziś pogoda dalej nas nie rozpieszcza,deszcz i ponuro...wczoraj byłam na zakupach i muszę przyznać ,że zaszalałam ....tyle w koło przecen....wszystko kupiłoby się ... dlatego dziś przedstawię Wam moją listę marzeń ...

Mam nadzieję ,że w najbliższym czasie spełnię swoją chciejlistę i moje cacucha znajdą się u mnie.Tak więc oto one ...


                              


                                  PALETA CIENI SEPPHORA



EYELINER DIOR


LAKIERY HYBRYDOWE


PROFESJONALNE PĘDZLE DO MAKIJAŻU


PRZYRZĄD DO MASAŻU STÓP

Kochani i ja Wam się podoba moja chciejlista ?oj jest jeszcze wiele rzeczy ,ale te mam zamiar zrealizować w najbliższym czasie .A może ,któraś z was ma coś z tych rzeczy?najbardziej ciekawi mnie eyeliner i masażer do stóp...chwila relaksu tylko dla mnie ....marzenie !

kochani serdecznie zapraszam na moje rozdanie !!!

Pozdrawiam i życzę miłego dnia:*







48 komentarzy:

  1. Ta wielka paleta jest rewelacyjna, też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji wypróbować żadnego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulga dla stóp się marzy pewnie każdemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. paleta jest piękna, też mi się marzy taki przyrząd do spa dla stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szybkiej realizacji życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyrząd do stóp to by i mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna lista ! ten ostatni produkt fajnie y było mieć nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te rzeczy :) oby szybo zagościły u CIebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna lista! ;))
    ta paleta i pędzle mmmm :) chciałabym!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką paletę cieni również bym przytuliła :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie piękna pogoda i słońce (chyba nie pocieszyłam). Ale podobno upały idą wszędzie. Czy Sephora tą paletę ze zdjęcia ma w regularnej ofercie? Nie jestem pewna, czy oni co roku nie wypuszczają innej wersji ale mogę się mylić. Na pewno mają co jakiś czas inną wersję tych mniejszych palet. Plany ambitne - życzę sukcesywnej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kochana ,paletka co jakiś czs zmienia się,ale nie wiele

      Usuń
  12. Taką paletą też bym nie pogardziła :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow wypasiona ta lista:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta jest boska, miałam możliwość używania jej parę razy i dosłownie skradła moje serce ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Eyeliner i lakiery wydają mi się ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie sama jestem ciekawa eyelineru

      Usuń
  16. mam masażer i jest rewelacyjnym rozwiązaniem na ciężkie i męczące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja się pod tą "chciejlistą" też podpisuję i to w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sephora to i móje małe marzenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz ,może spełni się czego ci życzę

      Usuń
  19. To do masażu stóp- przydałoby się!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. też bym chciała te lakiery hybrydowe :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta paleta Sephory też już od dawna mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam masażer do stóp a odpoczywa od dłuższego czasu w piwnicy.. muszę go wyciągnąć i zacząć korzystać :) dzięki za przypomnienie o nim haha

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo taki masażer stóp to i by mi się przydał!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jako"zakochana w kolorkach" marzę o palecie:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Taką paletką to i ja bym nie pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, paleta Sephora też mnie kusi, miłość od pierwszego wejrzenia :) Pędzle tez fajne

    OdpowiedzUsuń
  27. o tak, o Sephorze to ja od dawna marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masażer dobra rzecz- też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń