poniedziałek, 20 października 2014

Perfumowany Peeling do ciała od Perfecta

Witajcie!

Jak wiecie jestem nałogową zakupoholiczką gazety Avanti...i tym razem będąc na zakupach oczywiście powędrowała do mojego koszyka !Tym razem razem z nią powędrował peeling ,który był gratisem do gazety!Powiedzmy "Gratisem"....tak nie było do końca bo za gazetę zapłaciłam 9,90zł.Normalnie cena gazety jest o połowę tańsza!




Oczywiście peeling został już przetestowany! Kosmetyki tej firmy nie goszczą u mnie zbyt często ,dlatego byłam bardzo ciekawa zapachu i efektu jaki daje! 


Opis produktu...

Rozkosznie apetyczne SPA dla ciała i duszy.



Słodkie wygładzenie
Upajający słodkim zapachem landrynek i waty cukrowej,
peeling drobnoziarnisty do ciała
z L-karnityną, kofeiną i algami.
 ♥ Usuwa martwe komórki naskórka.
♥ Pobudza mikrokrążenie i regenerację.
♥ Rewelacyjnie wygładza skórę.
♥ Pozostawia na skórze kuszący zapach, któremu trudno się oprzeć.


Jak stosować? Nałożyć peeling na zwilżoną skórę i masować okrężnymi ruchami przez 1-2 minuty, po czym dokładnie spłukać.

Gwarantuje bajeczną gładkość skóry!

200ml.

Moja opinia...

Peeling znajduje się w bardzo ładnym ,przyciągającym wzrok opakowaniu.Peeling delikatnie pieni się i bardzo fajnie myje .


Jest drobnoziarnisty.Na początku myślałam ,że zapach sprawi u mnie ból głowy...opakowanie cukierkowe więc czego można się spodziewać ! A tu Masz ....rozczarowanie !
Zapach okazał się przyjemny ,dość intensywny ,ale nie mdlący!


Gazetę można było kupić jeszcze z balsamem również o tym samym zapachu...ale czy na dłuższą metę chciałabym czuć ten zapach ?....raczej nie ....w kąpieli chwila słodyczy nikomu nie zaszkodzi!
Powiem Wam ,że nigdzie nie widziałam już tej gazety ...chyba szybko się rozeszła !


Ja kupiłam ostatnią ...czekała na mnie !
Miałyście tą gazetę z tym peelingiem?
Buziaki









22 komentarze:

  1. A ja nie spotkałam tej gazety z gratisem :) z tym peelingiem nie miałam jeszcze do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam balsam do ciała z tej serii i niestety na kolana mnie nie powalił :(

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo u mnie również w kiosku jej nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie bardzo podobno do angielskiej wersji Soap& Glory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go i jego `braci` w lokalnej drogerii :) Przykuł moją uwagę właśnie swoim pięknym opakowaniem, ale postanowiłam nie kupować :P Teraz żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. z ogromną chęcią bym przetestowałą ekstra produkt
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytam tej gazety, więc się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś kompletnie mnie te perfumowane peelingi nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również, ani nawet opakowanie mnie nie przyciąga

      Usuń
  9. widziałam tą gazetkę, ale nie skusiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam nigdzie tej gazety, albo może nie zwracałam na nią uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego peelingu i raczej ni chciałabym go : o bo wydaje sie taki po prostu zwyczajny..

    OdpowiedzUsuń
  12. Peelingu nie miałam, miałam tylko balsam, ale kusi mnie ten peeling oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kupić, ale w końcu poszłam po rozum do głowy że tyle już ich mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam próbkę tego balsamu zapach jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nie pociągają te produkty, zapewne przez te słodkie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam wersję z niebieskim peelingiem i sie nim pozytywnie zaskoczylam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. widzialam ze są jako dodatek ale nie skusilam sie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za takimi gazetami ;) a ten peeling miałam ochotę wypróbować, aczkolwiek wiele czytałam niezbyt pochlebnych recenzji na jego temat i sama już nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zachwyca mnie ta seria kosmetyków z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń